ایسوس ساعت هوشمند Vivowatch SP با قابلیت ECG را معرفی کرد

به گزارش ورزش من و تو، دقایقی پیش و در نمایشگاه IFA 2019، شرکت ایسوس یک نسخه جدید از گوشی پرچمدار ایسوس ROG Phone II معرفی کرد و در ادامه این شرکت یک ساعت هوشمند با نام Vivowatch SP نیز معرفی کرد.

ایسوس ساعت هوشمند Vivowatch SP با قابلیت ECG را معرفی کرد

ساعت هوشمند جدید این شرکت تایوانی، قابلیت دریافت نوار قلب به یاری سنسورهای ECG را دارد و همچنین می تواند فشار خون و سطح استرس کاربر را هم اندازه گیری کند.

این ساعت همچنین مجهز به GPS و ارتفاع سنج نیز هست تا بتواند اطلاعات دقیق فعالیت های ورزشی کاربر را ثبت کند. ایسوس ادعا می نماید این سنسورها حتی در جاهایی که ممکن پوشش ضعیفی برای GPS وجود داشته باشد نیز به درستی کار خواهند کرد.

در کنار این موارد، ایسوس قابلیتی به نام HealthAI در این ساعت قرار داده که می تواند به شکل یک مربی برای کاربر عمل کند و عادت های سلامتی او را بهبود ببخشد.

این محصول بیش از هر چیزی برای افرادی ساخته شده که وسیله ای برای دنبال کردن فعالیت های ورزشی خود می خواهند. این ساعت هوشمند دارای سیستم عامل اختصاصی ایسوس است و نمی توان انتظاراتی از آن در حد اپل واچ سری 4 یا ساعت های مبتنی بر WearOS داشت. اما برای دنبال کردن فعالیت های ورزشی، ساعت هوشمند Vivowatch SP، محصول مناسبی است. به همین دلیل، این ساعت تا 50 متر زیر آب هم ضد آب خواهد بود تا بتوان کالری سوخته شده در هنگام شنا کردن را هم با این ساعت اندازه گیری کرد.

از نظر عمر باتری، ایسوس می گوید که Vivowatch SP می تواند با یک بار شارژ، تا چهارده روز شارژ دهی داشته باشد. البته برای رسیدن به چنین عددی باید این ساعت را روی سایلنت گذاشت تا برای اعلان های گوشی شما، روشن نشود و ویبره نرود.

ایسوس ساعت هوشمند Vivowatch SP را در سه ماهه پایانی سال 2019 عرضه خواهد نمود اما بازارهایی که شاهد این محصول خواهند بود و قیمت این ساعت، هنوز اعلام نشده است.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 357

به "ایسوس ساعت هوشمند Vivowatch SP با قابلیت ECG را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایسوس ساعت هوشمند Vivowatch SP با قابلیت ECG را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید