اولین گردهمایی دانش آموختگان ادوار دانشگاه تهران 6 آذر برگزار می شود

به گزارش ورزش من و تو، اولین گردهمایی دانش آموختگان ادوار دانشگاه تهران، با هدف آشنایی، تعامل، شبکه سازی و هم افزایی دانش آموختگان رشته های مختلف و تقویت ارتباط بین آن ها 6 آذر برگزار می شود.

اولین گردهمایی دانش آموختگان ادوار دانشگاه تهران 6 آذر برگزار می شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه تهران، اولین گردهمایی دانش آموختگان ادوار دانشگاه تهران، با هدف آشنایی، تعامل، شبکه سازی و هم افزایی دانش آموختگان رشته های مختلف و تقویت ارتباط بین آن ها 6 آذر از ساعت 15 تا 17 در تالار شهید چمران دانشکده فنی واقع در خیابان 16 آذر برگزار می شود.

این گردهمایی با حضور رئیس و هیأت رئیسه دانشگاه تهران، دانش آموختگان ادوار دانشگاه و هم چنین تعدادی از دانش آموختگان شاخص برگزار می شود.

تجدید حضور دانش آموختگان در فضای دانشگاه، هم اندیشی و بهره مندی از نظرات، پیشنهادات و نقدها دانش آموختگان ادوار، جلب حمایت های مادی و معنوی دانش آموختگان برای تقویت جایگاه ملی و جهانی دانشگاه تهران، معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های دانشگاه به منظور تعامل گسترده تر با دانش آموختگان و شناساندن دانش آموختگان شاخص و فاخر دانشگاه و معرفی آثار و فعالیت های آنها، از دیگر اهداف این گردهمایی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 577

به "اولین گردهمایی دانش آموختگان ادوار دانشگاه تهران 6 آذر برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گردهمایی دانش آموختگان ادوار دانشگاه تهران 6 آذر برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید