اولین خرید بزرگ چلسی تعیین شد

به گزارش ورزش من و تو، وبسایت گل گفت رحیم استرلینگ، مهاجم منچسترسیتی، با باشگاه چلسی به توافق شخصی دست یافته و حالا احتمال پوشیدن پیراهن چلسی به وسیله او بیشتر از همواره است. انتظار می رود استرلینگ به زودی به اولین خرید تاد بولی، مالک تازه باشگاه چلسی، تبدیل گردد. بر اساس این گزارش، دو طرف هنوز بر سر مبلغ قرارداد به توافق نرسیده اند، ولی استرلینگ به صراحت به چلسی و به باشگاه فعلی اش منچسترسیتی اعلام نموده که میخواهد فصل آینده را برای آبی های لندن توپ بزند.

اولین خرید بزرگ چلسی تعیین شد

از قرارداد استرلینگ 27 ساله با باشگاه منچسترسیتی یک سال دیگر به جای مانده و او تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد شد.

رسانه ها در انگلیس می گویند چلسی به خرید استرلینگ اطمینان دارد. با توجه به احتمال بازیکن آزاد شدن استرلینگ در تابستان آینده، سیتی احتمالا حاضر خواهد شد او را با تخفیف به چلسی واگذار کند.

راحتی خیال چلسی چندان هم بی دلیلی نیست. در روز های اخیر دیگر مهاجم سابق سیتی، گابریل ژسوس، که مثل استرلینگ وارد آخرین سال قراردادش با سیتی شده بود، با قراردادی 55 میلیون یورویی راهی آرسنال شد. درحالیکه انتظار میرفت قیمت او بیشتر از این ها باشد.

بر اساس گزارش ها در انگلیس، استرلینگ شخصا با توماس توخل، سرمربی چلسی صحبت نموده و به او گفته مایل است از فصل آینده در تیم این مربی آلمانی بازی کند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2052

به "اولین خرید بزرگ چلسی تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خرید بزرگ چلسی تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید