امباپه در برابر هالند ، ستاره بعدی رئال مادرید چگونه انتخاب می شود؟

به گزارش ورزش من و تو، طبق گزارش ها، رئال مادرید بین کیلیان امباپه و ارلینگ هالند برای یک نقل و انتقال بزرگ در سال 2024 تصمیم خواهد گرفت.

امباپه در برابر هالند ، ستاره بعدی رئال مادرید چگونه انتخاب می شود؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از گل، قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در تابستان 2024 به سرانجام می رسد و بعید است که این ملی پوش فرانسوی گزینه تمدید قرارداد خود را تا 12 ماه دیگر فعال کند. این بدان معناست که این مهاجم تابستان آینده به صورت رایگان در دسترس خواهد بود و رئال مادرید می تواند او را جذب کند.

با این حال، این نشریه فرانسوی ادعا می کند که لوس بلانکوس همچنین در پی ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی است و ممکن است او را هم بخواهد جذب کند. انتظار می رود کریم بنزما یک سال دیگر با این باشگاه تمدید کند و در سرانجام فصل 2024-2023 راهی این تیم شود تا راه را برای جذب فوق ستاره تازه هموار کند.

با این حال، اگر امباپه تصمیم بگیرد برای رئال مادرید بازی کند، باید دستمزدش را کاهش دهد. علاوه بر این، ممکن است از او خواسته شود که بیشتر در مرکز بازی کند، زیرا وینیسیوس جونیور در حال حاضر گزینه شماره یک در جناح چپ است.

امباپه قرار است روز شنبه یک قهرمانی دیگر در لیگ یک را به مجموعه افتخارات خود اضافه کند و پاری سن ژرمن در صورت شکست استراسبورگ تاج و تخت خود را حفظ خواهد کرد. این در حالی است که منچسترسیتی و رئال مادرید روز چهارشنبه به ترتیب برابر برایتون و رایو وایکانو بازی خواهند کرد.

  • تصاویر | رونالدو، مسی، زلاتان و بکام جلوی دوربین رفتند | نقش آفرینی فوتبالیست های تقلبی در یک موزیک ویدئو
  • زندگی فوق لاکچری نامزد رونالدو و همسر مسی | جورجینا و آنتونلا با ثروت کلان خود چه می کنند؟
  • عکس | واکنش جالب هالند پس از رکوردشکنی در لیگ برتر
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 خرداد 1402 بروزرسانی: 4 خرداد 1402 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2201

به "امباپه در برابر هالند ، ستاره بعدی رئال مادرید چگونه انتخاب می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه در برابر هالند ، ستاره بعدی رئال مادرید چگونه انتخاب می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید