افزایش تسهیلات مشاغل خانگی به 62 میلیارد تومان در سال 1400

به گزارش ورزش من و تو، تهران (پانا) - مدیرکل امور بانوان استانداری تهران از افزایش تسهیلات مشاغل خانگی به 62 میلیارد تومان در سال 1400 اطلاع داد.

افزایش تسهیلات مشاغل خانگی به 62 میلیارد تومان در سال 1400

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، ثریا شارقی با اشاره به افزایش تسهیلات مشاغل خانگی گفت: سال 96 اعتبارات تسهیلات مشاغل خانگی 48 میلیارد تومان بود که بعد از آن به 8 میلیارد تومان کاهش پیدا کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه با 48 میلیارد تومان بیش از 6 هزار اشتغالزایی ایجاد شده بود با کم شدن تسهیلات مشاغل خانگیبا مشکل روبرو شدیم .

مدیرکل امور بانوان استانداری تهران تاکید نمود: با پیگیری های اجرا شده مقدار تسهیلات مشاغل خانگی در سال 1400 به 62 میلیارد رسید که در سامانه مشاغل خانگی وجود دارد و می توان اثرگذاری مطلوبی داشته باشد.

شارقی سپس گفت: به طرح هایی که توجیه مالی داشته باشند تا دو میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می گردد، سود تسهیلات 4 درصد بوده و در بانک های توسعه تعاون و رفاه کارگران ارائه می گردد.

وی اعلام کرد: اکنون تسهیلات به شرکت پیشران و پشتیبان است و کارفرما می تواند وام بگیرد و مشاغل را در خانه توسعه دهد و تولیدات آنها را خریداری نمایند؛ ایجاد اشتغال احتیاج به بیمه شدن افراد ندارد و تنها خرید محصول را پوشش می دهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1823

به "افزایش تسهیلات مشاغل خانگی به 62 میلیارد تومان در سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تسهیلات مشاغل خانگی به 62 میلیارد تومان در سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید