اسماعیل نژاد: برگزاری اردو برای کشتی گیران نونهال تصمیم درستی بود، فرنگی کاران در خاک و دفاع ضعف دارند

به گزارش ورزش من و تو، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان گفت: بعد از 2 سال وقفه در برنامه های رده سنی نونهالان، برگزاری اردوی بسترسازی تصمیم درستی بود.

اسماعیل نژاد: برگزاری اردو برای کشتی گیران نونهال تصمیم درستی بود، فرنگی کاران در خاک و دفاع ضعف دارند

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی خبرنگاران، فرهاد اسماعیل نژاد سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان درباره اردوی بسترسازی این تیم که به مدت یک هفته در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار گشت، گفت: بعد از 2 سال وقفه در برنامه های این رده سنی، بهترین تصمیم بود که چنین اردویی برگزار شود.

وی در مورد کیفیت اردو گفت: اردوی خوب و مفیدی بود. به خصوص اینکه رده سنی نونهالان دو سال رده سنی خردسالان را از دست داده بودند و بعضی آن ها هم آخرین سال حضورشان در رده سنی نونهالان بود.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نونهالان افزود: این اردو با تأکید ریاست فدراسیون برگزار گشت برای آشنایی اصولی کشتی گیران با فنون کشتی بود و جنبه آموزشی داشت.

اسماعیل نژاد در مورد شرایط فنی کشتی گیران نونهالان شرح داد: ایرادات و اشکالات زیادی در کشتی گیران بود به خصوص در نحوه گارد گرفتن و خاک کردن خیلی مشکل داشتند. در این 7 روز با حضور مربیان روی مسائل فنی کار کردیم، البته زمان کم بود و باید بیشتر وقت بگذاریم.

وی افزود: ضعف بچه ها در خاک و دفاع بسیار مشهود بود، اما این اردو از لحاظ روحی و روانی برای آن ها بسیار خوب بود و انگیزه های زیادی دارند که بتوانند در مسابقات خارجی شرکت کنند.

اسماعیل نژاد تأکید کرد: به علیرضا دبیر گفتم اگر این کشتی گیران در شرایط مسابقه قرار نگیرند، تأثیر این اردو بسیار پایین خواهد بود.

وی در خاتمه گفت: اردوی خوبی بود، برنامه های تفریحی زیاد بود و در مجموع حضور آینده سازان کشتی فرنگی ایران در خانه کشتی و در جایی که قهرمانان حضور داشتند برای بچه ها مجذوب کننده بود.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1837

به "اسماعیل نژاد: برگزاری اردو برای کشتی گیران نونهال تصمیم درستی بود، فرنگی کاران در خاک و دفاع ضعف دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیل نژاد: برگزاری اردو برای کشتی گیران نونهال تصمیم درستی بود، فرنگی کاران در خاک و دفاع ضعف دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید