تور اروپا ارزان: فوتبال زنان ایران راهی اردوی اروپایی می گردد

به گزارش ورزش من و تو، تهران (پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال از برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ایران در کشور بلژیک اطلاع داد.

تور اروپا ارزان: فوتبال زنان ایران راهی اردوی اروپایی می گردد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم در این باره مطرح کرد: پیرو نشست مشترکی که با مهدی بیات، مدیر باشگاه شارلوا در بروکسل داشتیم و توافق کردیم از ظرفیت های موجود برای پیشرفت فوتبال در بحث آموزش، بازیهای تدارکاتی همکاری های لازم را انجام دهیم. برهمین اساس مقرر شد تیم ملی فوتبال بانوان برای برگزاری یک اردوی ده روزه و انجام دو ملاقات محبت آمیز با تیم باشگاهی شارلوا به بلژیک سفر کند و میهمان این تیم باشد.

وی در ادامه اضافه نمود: روابط بین الملل و کمیته بانوان فدراسیون فوتبال در حال مذاکره و اقدامات لازم جهت زمان برگزاری این اردو با باشگاه شارلواست و پس از معین شدن زمان این اردو، متعاقبا به وسیله رسانه های رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس فدراسیون در خاتمه ضمن تشکر از بیات گفت: خیلی خوشحالم این همکاری مشترک بین فدراسیون فوتبال و باشگاه شارلوا منعقد شده است. امیدوارم این همکاری زمینه ساز تحولات مثبتی در فوتبال بانوان کشور باشد و در آینده ای نزدیک این همکاری ابعاد گسترده تری نیز پیدا کند.

لازم به ذکر است تیم ملی فوتبال بانوان ایران از 30 دی ماه در چارچوب رقابتهای جام ملت های بانوان آسیا در هند به مصاف حریفان خود می فرایند. شاگردان ایراندوست در راستای کسب آمادگی بیشتر برای برپایی اردوی و انجام دو ملاقات محبت آمیز راهی بلژیک می شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1814

به "تور اروپا ارزان: فوتبال زنان ایران راهی اردوی اروپایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: فوتبال زنان ایران راهی اردوی اروپایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید