استخر شنای اردستان در خواب زمستانی

به گزارش ورزش من و تو، خبرنگاران/اصفهان تنها استخر شنای اردستان حدود سه سال است که به علت وجود مسائل فنی و عمرانی تعطیل و هنوز کار بازسازی و ترمیم آن به اتمام نرسیده است و همچنان در خواب زمستانی به سر می برد.

استخر شنای اردستان در خواب زمستانی

تعطیلی تنها استخر اردستان موجب شده تا بسیاری از جوانان و نوجوانان و حتی افراد بیمار که احتیاج به آب درمانی دارند، برای شنا کردن به استخر شهرهای مجاور بروند که هزینه های اقتصادی برای آن ها در پی داشته است.

محمد یکی از شهروندان اردستانی به خبرنگاران گفت: استخر شنای سرپوشیده یکی از پروژه های مهم و مورداحتیاج اردستان است که زمان اجرای بازسازی آن نیز بسیار طولانی شده و متأسفانه کوشش جدی برای پاسخگویی به این مطالبه جوانان انجام نشده است.

علیرضا یکی دیگر از شهروندان اردستان نیز با ابراز گلایه از تعطیلی استخر اردستان گفت: چرا مسئولان شهرستان مثل نماینده مجلس و فرماندار فکری برای راه اندازی مجدد استخر اردستان نمی نمایند؟ عنوان یک شهروند اعلام کنید تنها پیشرفت اردستان همین استخر بود که آن را هم چندساله تعطیل کردند.

کمبود اعتبار؛ مشکل اصلی پروژه های نیمه تمام ورزشی

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان به خبرنگاران، گفت: شرایط تعطیلی استخر شنای اردستان همچنان تغییری نکرده است و منتظر اعتبارات هستیم. با کوشش مسئولان شهرستان قول های خوبی برای تکمیلی پروژه های نیمه تمام ورزشی از جمله استخر اردستان گرفته شده، ولی تا به امروز اختصاصی نداشتیم.

عباس روحانی با بیان اینکه با اجرای قسمت اول بازسازی و بهسازی استخر اردستان حدود 7 میلیارد ریال بدهی دارد، اضافه کرد: بعد از آنکه بدهی قبلی استخر پرداخت گردد باید برآورد گردد برای ادامه بازسازی و راه اندازی این مکان چه اندازه هزینه احتیاج است.

وی گفت: در حال حاضر با توجه به گلایه مردم و احتیاج آنها، اولویت این اداره تکمیل و راه اندازی استخر شنای اردستان است، ولی تا تأمین هزینه ها نمی توانیم قول دقیقی بدهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان درباره شرایط زورخانه الغدیر اردستان، گفت: حدود 8 میلیارد ریال برای زورخانه اردستان اختصاص داده شده است که فکر می کنیم بعد از آن این مجموعه نزدیک به 90 درصد تکمیل خواهد شد.

روحانی درباره مسائل ورزشکاران رشته کشتی اردستان، اعلام کرد: مسائل خانه کشتی اردستان در اختیارات شهرستان نیست و با تأکیدی که مسئولان شهرستان داشتند و نامه نگاری های که با استان صورت گرفته کوشش می کنیم مسائل این ورزش رفع گردد.

وی با اشاره به بازدید اعضای کمسیون فرهنگی از مجموعه ورزشی 17 شهریور اردستان، گفت: در کوشش هستیم تا بودجه ای برای شرایط روشنایی و پیست زمین چمن تأمین کنیم تا بتوانیم حداکثر استفاده را از زمین چمن داشته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان، اضافه کرد: تا به امروز اتفاقات خوبی در بخش ورزش شهرستان افتاده و خوشبختانه سرانه ورزشی اردستان خوب است، ولی در حال حاضر کمبود اعتبارات مشکل اصلی پروژه های نیمه تمام ورزشی این شهرستان محسوب می گردد که امیدواریم رفع گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1914

به "استخر شنای اردستان در خواب زمستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخر شنای اردستان در خواب زمستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید