اتمام حجت نکونام؛ این بازیکنان از استقلال می توانند جدا شوند

به گزارش ورزش من و تو، جواد نکونام امروز با بازیکنان مدنظرش در باشگاه استقلال گفت وگو خواهد نمود که در این جلسه، یک نکته مهم را به آنها اعلام می نماید.

اتمام حجت نکونام؛ این بازیکنان از استقلال می توانند جدا شوند

به گزارش خبرنگاران جواد نکونام دیروز شنبه نخستین جلسه مهم کاری با حجت کریمی، سرپرست باشگاه و علی امیری، قائم مقام استقلال برگزار کرد و درباره کلیات فعالیت شان در جابجایی تابستانی به صحبت پرداخت ولی در خصوص جزئیات بحثی انجام نداد و صرفا فهرست بازیکنان تحت قرارداد آبی ها به وی ارائه شد.

سرمربی تازه استقلال در جلسه با مدیران این باشگاه، فهرست بازیکنانی که تحت قرارداد هستند را دریافت کرد و آنالیز لازم را انجام داد تا نفرات مدنظرش را حفظ کند و از روز یکشنبه وارد بحث مبلغ قرارداد آنها گردد تا اصلاحیه های لازم در این باره انجام بگیرد.

تعدادی از بازیکنان استقلال ازجمله سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدزبیر نیک نفس، مهدی قایدی، محمد محبی و ... قراردادشان تمام شده که احتمال قطع همکاری با تعدادی از آنها وجود دارد، اما در این بین جواد نکونام روی بعضی از نفرات فصل قبل هم نظر مثبت دارد که امروز یکشنبه شخصا به همراه حجت کریمی با آنها گفت وگو خواهد نمود تا شرایط آنها را برای ادامه همکاری آگاه گردد.

جواد نکونام امروز با بازیکنان مدنظرش در باشگاه استقلال گفت وگو خواهد نمود که در این جلسه، یک نکته مهم را به آنها اعلام می نماید؛ اینکه سقف قرارداد آبی پوشان در فصل تازه متفاوت از سال گذشته یا قراردادی که امضاء نموده اند، خواهد بود.

سرمربی استقلال در جلسه با نفرات مدنظرش اعلام می نماید که سقف قرارداد این باشگاه در فصل تازه نهایتا 15 میلیارد تومان است و به هیچ عنوان این رقم افزایش نخواهد داشت؛ حتی برای ملی پوشان و ستاره های شاخص.

نکونام بعلاوه به بازیکنانی که برای فصل 03-1402 قرارداد دارند و در فهرست او هستند، تاکید می نماید که اگر رقم قراردادشان بالاتر از سقف 15 میلیارد تومان است، باید این مبلغ را کاهش بدهند و در صورتی که موافق این مسئله نیستند، می توانند از جمع آبی پوشان جدا شوند که این تصمیم قطعی است.

در این شرایط که بعضی باشگاه های لیگ رجحان و مدعیان هزینه های بیشتری انجام می دهند و رقم قرارداد بازیکنان شان را بالاتر از 15 میلیارد تومان در نظر گرفته اند، استقلال تصمیم گرفته رقم مشخصی با معین سقف در نظر بگیرد و نکونام هم در جلسه امروز یکشنبه به بازیکنان خود تاکید خواهد نمود نهایتا می توانند این دستمزد را بگیرند که البته این رقم هم برای همه نفرات نخواهد بود!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 تیر 1402 بروزرسانی: 4 تیر 1402 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2214

به "اتمام حجت نکونام؛ این بازیکنان از استقلال می توانند جدا شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام حجت نکونام؛ این بازیکنان از استقلال می توانند جدا شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید