اتفاقات فوتبالی به سود ما بود، فرعباسی ما را نگه داشت

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار شامگاه دوشنبه در نشست خبری بعد از مصاف با سپاهان گفت: از بینندگان تلویزیونی بابت اینکه در کنار زمین نبودم عذرخواهی می کنم، این موضوع به خاطر مصدومیت بوده که دیسک کمر من آسیب دیده است که فردا نیز عمل دارم، علم خیلی پیشرفت کرده شاید سه روز اول کنار تیم نباشم و به تیم برمی گردم.

اتفاقات فوتبالی به سود ما بود، فرعباسی ما را نگه داشت

وی اضافه نمود: به هر دو تیم برای این بازی تبریک می گویم، نیمه اول سپاهان تیم برتر زمین بود، اما گلر ما تیم را در بازی نگه داشت و پیروز شدیم در نیمه دوم به رجحان نیز برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه بعد از 10 نفره شدن سپاهان تیم ما احساسی شد، ادامه داد: اگر نیمه اول سپاهان به گل می رسید فرایند بازی عوض می شد و شاید بازی را می بردند.

وی اضافه نمود: به همه هواداران تبریک می گویم پس از سال ها سپاهان را شکست دادیم، اما از ارزش های سپاهان کم نمی شود و باید اصفهان به هر دو تیم افتخار کند.

تارتار در خصوص تغییر رویکرد ذوب آهن در نیمه دوم شرح داد: نیمه اول وقتی بازی نیمه اول را دیدیم ایراداتی را مشاهده کردیم، تعویض های بین دو نیمه باعث شد از دفاع به حمله قوی تر باشیم.

وی ابراز داشت: من تجربه بازی کردن در دربی اصفهان را دارم که پنالتی نیز خراب کردم و سپاهان باخت، زیبایی دربی اصفهان این است که یک مقدار حساسیت آن از دربی تهران کمتر است و بازیکنان می توانند ریسک کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه ذوب آهن نیاز به تغییر داشت، اضافه نمود: من مربی جوانی نیستم و می دانستم ذوب آهن نیاز به تغییرات دارد، 90 درصد تیم ما تغییر کرده و برای هماهنگی این بازیکنان نیاز به زمان داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1845

به "اتفاقات فوتبالی به سود ما بود، فرعباسی ما را نگه داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقات فوتبالی به سود ما بود، فرعباسی ما را نگه داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید