آیا ریحانه پارسا در این جشنواره داخلی حضور دارد؟

به گزارش ورزش من و تو، دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، درباره حضور فیلمی با تهیه کنندگی ریحانه پارسا در این جشنواره توضیحاتی ارائه کرد.

آیا ریحانه پارسا در این جشنواره داخلی حضور دارد؟

سید صادق موسوی دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران گفت: فیلمی با عنوان بیچاره ظاهرا مشخصات قبلی آن با تهیه نمایندگی مشترک ریحانه پارسا بوده و فرض ما بر این بود، ولی تهیه نماینده کنونی نامه نگاری کرد و گفت مالکیت و تهیه نمایندگی فیلم منحصرا برای خودم (هادی دهقان) است و خودشان می توانند جوابگوی هر مدعی دیگری باشند. براساس اظهارت و فرمی که پر شده و تهیه نماینده فیلم نوشته مطلقا کسی تهیه نماینده فیلم نیست.

وی با اشاره به تفاوت برگزاری جشنواره نسبت به سال گذشته گفت: سال گذشته در پردیس ملت تا پاسی از شب می ماندیم و تا دو نیمه شب فیلم پخش می کردیم. سال جاری به دلیل کرونا و سرمای بهمن ماه باید جایی را انتخاب می کریدم که تراکم جمعیت به دلیل کرونا رعایت گردد اگرچه کار سختی است اما انجام دادیم.

موسوی گفت: انجمن سینمای جوانان ایران مهمترین مرکز فراوری فیلم کوتاه در ایران و بزرگترین مدرسه سینمایی در کشور است که با 80 دفتر و نمایندگی، سالانه بیش از 4 هزار هنرجو فارغ التحصیل می شوند و با 700 مدرس کار می نمایند و 1000 فیلم کوتاه حرفه ای نیمه حرفه ای و هنرجویی فراوری می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1412

به "آیا ریحانه پارسا در این جشنواره داخلی حضور دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا ریحانه پارسا در این جشنواره داخلی حضور دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید