آهنگریان: لیگ ووشو شکیل تر از قبل برگزار می شود

به گزارش ورزش من و تو، ملی پوش تیم ووشوی دانشگاه آزاد گفت: خوشبختانه لیگ شکیل تر از قبل برگزار می شود و ما هم هتریک قهرمانی کردیم.

آهنگریان: لیگ ووشو شکیل تر از قبل برگزار می شود

عرفان آهنگریان در گفت و گو با خبرنگاران، درباره قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات لیگ برتر ووشو، شرح داد: خداراشکر امسال شاهد لیگ خوبی بودیم و ما هم با تیم دانشگاه هتریک قهرمانی قهرمانی کردیم. من خودم از سال 2019 به این طرف اصلا در مسابقات شرکت نکرده بودم و بیشتر به کارهای شخصی ام رسیدم، بعد از دو سال در لیگ شرکت کردم و خوشبختانه با این نتیجه به خاتمه رسید.

او ادامه داد: امسال سال بازی های آسیایی است و می شد که از این مسابقات به نام یک محک خوب برای خودم استفاده کنم. شخصا تمرینات خوبی پشت سر گذاشته بودم، اما هم تیمی ها هم آماده بودند. کادرفنی و تدارکات هم در این دو سه اردوی منظمی که داشتیم زحمات زیادی کشیدند و همه چیز خوب بود. جا دارد از دکتر لشکری ریاست تربیت بدنی دانشگاه آزاد هم تشکر کنم که این شرایط خوب را برای تیم دانشگاه ایجاد کرد.

دارنده طلای ووشوی بازی های آسیایی، درباره نحوه برگزاری لیگ هم گفت: با حضور آقای صدیقی لیگ بسیار شکیل تر و منظم تر برگزار می شود. این سالن وارم آپ که الان هست را ما هیچ وقت نداشتیم و کمبود فضا همیشه برای ورزشکاران مشکل ساز بود. در مجموع شکل برگزاری خوب بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا از شرایط خود در مسابقات لیگ راضی بود؟ شرح داد: من هیچ وقت از خودم راضی نیستم و همیشه نقاط ضعفی برای برطرف کردن وجود دارند. شخصا بعد از دو سال پا روی سکو گذاشتم و فقط تمرین داشتم. شما هرچقدر تمرین کنید مثل مسابقه نیست و این دو سال دوری کمی کار را سخت می کرد چون من در لیگ هم نبودم. اما این پاندمی کرونا یک اندازه به همه ورزشکاران جهان ضربه زد. مسابقات زیادی کنسل شدند که همگی به سطح ورزش جهان لطمه می زنند.

آهنگریان اضافه کرد: خدا را شکر سطح آمادگی خوبی داشتم و آن چنان هم افت نکرده ام، فقط باید یک اندازه بدنسازی بهتری انجام دهم تا در این 6 ماه زمان به جای مانده تا بازی های آسیایی به اوج آمادگی برسم . قول می دهم که با آمادگی کامل ابتدا فیکس تیم ملی شده و سپس راهی بازی های آسیایی شوم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1752

به "آهنگریان: لیگ ووشو شکیل تر از قبل برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آهنگریان: لیگ ووشو شکیل تر از قبل برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید