آشنایی با سواحل زیبای شارجه در عربستان

به گزارش ورزش من و تو، شارجه، پایتخت فرهنگی امارات متحده عربستان نامیده می گردد و جاذبه های چشمگیر فراوانی دارد که بازدید از آن ها حداقل برای یک بار در طول عمر ضروری است. همچنین، شارجه یک خط ساحلی در کنار دریا دارد و سواحل فوق العاده ای را در خود جای داده است. سواحل شارجه ازجمله پربازدیدترین و پرطرفدارترین جاذبه های امارات هستند و بیشتر گردشگرانی که برای تفریحات آبی و ساحلی بلیط هواپیما شارجه خریداری می نمایند، از سواحل شارجه بسیار لذت برده و احساس رضایت می نمایند.

آشنایی با سواحل زیبای شارجه در عربستان

سواحل شارجه برای انجام طیف گسترده ای از فعالیت های ساحلی، ورزش های هیجان انگیز آبی و تماشای منظره زیبای غروب هستند. بنابراین، قبل از آن که در سراسر کره زمین دنبال یک ساحل بکر بگردید، ابتدا با سواحل شارجه آشنا شوید.

ساحل الخان (AL Khan Beach)

یکی از برترین مکان های گردشگری در شارجه، ساحل الخان است. ساحل الخان اولین و بهترین ساحل عمومی در شارجه است که بازدید نمایندگان می توانند در ترکیب جذاب و زیبای خورشید و دریا غرق شوند. ساحل الخان به دلیل داشتن امکانات و فعالیت ای متعدد همچون کایاک، کایت سورفینگ، پاراسل، بنانا سواری و فلای بُرد بسیار معروف است. همچنین بازدید نمایندگان می توانند در ساحل الخان فوتبال، والیبال و تنیس ساحلی بازی نمایند و از لحظه به لحظه اوقاتشان نهایت لذت را ببرند.

زمان بازدید از ساحل الخان: همه روزه از ساعت 7 تا 20

امکانات ساحل الخان: زمین تنیس و والیبال، کتابخانه ساحلی

ورودی: رایگان

آدرس: Al Khan St - Sharjah - United Arab Emirates

ساحل لؤلؤ (Lou Loua Beach)

یکی از بهترین سواحل اختصاصی شارجه، ساحل لؤلؤ است که محیطی بسیار آرام و دلنشین دارد. ساحل لؤلؤ در جاده المینا واقع شده و امکاناتی نظیر تخت، چتر آفتاب، اتاق تعویض لباس، دوش، استخر کودک و بزرگسال دارد. همچنین، استفاده از بعضی تفریحات آبی با رزرواسیون قبلی امکان پذیر است. علاوه بر این، ساحل لؤلؤ را هرگز نمی توانید پرازدحام و شلوغ ببینید. همواره صلح و آرامش در ساحل لؤلؤ برقرار است.

زمان بازدید از ساحل لؤلؤ: پذیرش ساعت 14 و خروج ساعت 12

ورودی: مشمول هزینه

آدرس: Al Khalidia Al Khalidiyah St | Al Khaldia Suburb, Sharjah, United Arab Emirates

ساحل الکرنیش (AL Corniche Beach)

یکی از معروف ترین سواحل شارجه، ساحل الکرنیش است که دارنده نشان پرچم آبی است و تمیزی و ایمنی آب های حمامش را تضمین می نماید. طول ساحل الکرنیش شارجه بسیار زیاد است و از جاده کرنیش در نزدیکی هتل هیلتون تا خیابان الخلیج العربی امتداد یافته است. ساحل شارجه به آب های تمیز و شن های سفیدش معروف بوده و یکی از بهترین مکان ها برای گذراندن تعطیلات است. بعضی فعالیت های آبی و مهیج که در ساحل الکرنیش برای بازدید نمایندگان در نظر گرفته شده اند، عبارتند از: سورفینگ، حمام آفتاب و شنا. هر ماه نزدیک 30هزار الی 50هزار بازدید نماینده از ساحل الکرنیش دیدن می نمایند و از سه بخش مجزای ساحل که برای خانواده ها، مجردها و عموم در نظر گرفته شده لذت می برند.

آدرس ساحل الکرنیش: Corniche Street, Sharjah, United Arab Emirates

ساحل خورفکان (Khorfakkan Beaches)

اگر به دنبال یک ساحل بکر و در عین حال پرهیجان هستید؟ ساحل خورفکان در شمال استان خورفکان و امتداد دریای عمان بهترین مکان برای شما هستند. ساحل باطراوات خورفکان آب های شفاف و کریستالی، ماسه های نرم و سفید و خط ساحلی جذاب دارد و پذیرای هزاران بازدید نماینده است. اگر در یکی از هتل های مجلل اطراف اقیانوس اقامت داشته باشید، می توانید از تعطیلات ساحلی شارجه در ساحل خورفکان نهایت لذت را ببرید.

زمان بازدید از ساحل خورفکان: از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 تا 19 و روزهای آدینه و شنبه از ساعت 9 تا 16

امکانات ساحل خورفکان: زمین های بازی

ورودی: رایگان

آدرس ساحل خورفکان: Near Khor Fakkan Port, Between Fujairah and Dibba, Khor Fakkan, United Arab Emirates

ساحل عجمان (Ajman Beach)

یکی دیگر از سواحل بسیار زیبا و جذاب شارجه ساحل عجمان است که منظره بسیار جذاب و خیره نماینده دارد. ساحل عجمان یک ساحل گسترده و خصوصی است که از فرودگاه دبی 16 مایل فاصله دارد. اگر به دنبال صلح و آرامش هستید، در سفر به شارجه حتما به ساحل عجمان بروید. ساحل عجمان از جمله بهترین مکان هایی است که می توان یک تعطیلات عالی همراه خانواده در آن سپری کرد. همچنین، ساحل عجمان برای عاشقان سورفینگ در اوج آرامش و اما هیجان، فوق العاده است.

آدرس ساحل عجمان: Ajman, United Arab Emirates

ساحل الفیشت (Al Fisht Beach)

اگر از سواحل شلوغ و پرازدحام بیزارید، ساحل الفیشت شارجه مناسب شماست. در ساحل الفیشت در نهایت آرامش از زیبایی و سکوت دریا لذت ببرید و منظره جذاب مقابلتان را تماشا کنید. ساحل الفیشت در مجاورت اقامتگاه های ویلایی الفیشت واقع شده و شن های سفید رنگش بسیار زیبا هستند. برای گذراندن یک روز عالی همراه خانواده و انجام پیک نیک ساحل الفیشت گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

زمان بازدید از ساحل الفیشت: یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 تا 19، روزهای آدینه و شنبه از ساعت 9 تا 16

امکانات ساحل الفیشت: اتاق های تعویض رخت، دوش

ورودی: رایگان

ساحل شراتون شارجه

اقامت در یک هتل لوکس و مقابل منظره چشمگیر ساحلی واقعا زیباست. ساحل شراتون شارجه متعلق به اقامتگاه شراتون است و مکان فوق العاده ای برای لذت بردن از دریا و آفتاب است. هتل 5 ستاره و لوکس شراتون جزو مجلل ترین هتل های امارات متحده عربی است و در امتداد خط ساحلی گلدن (طلایی) شارجه واقع شده و با منظره آبی رنگ آسمان درهم آمیخته شده و منظره بی نظیری خلق نموده است.

زمان بازدید از ساحل شارجه: پذیرش ساعت 15 و خروج ساعت 12

منبع: گردشبان
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1509

به "آشنایی با سواحل زیبای شارجه در عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با سواحل زیبای شارجه در عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید