فوتبال دنیا، سرنوشت بوسکوف و آمانسیو در رئال مادرید در انتظار لوپتگی

به گزارش ورزش من و تو، فوتبال دنیا - بحرانی که رئال مادرید به آن دچار گردیده، مشابه همان وضعیتی است که منجر به اخراج دو تن از سرمربیان سابق این تیم شد.

فوتبال دنیا، سرنوشت بوسکوف و آمانسیو در رئال مادرید در انتظار لوپتگی

به گزارش خبرنگاران، باخت یک بر صفر شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در خانه آلاوس سومین بازی بدون برد متوالی این تیم و چهارمین بازی بدون بردش در این فصل از لالیگا بود و چهارمین بازی بدون بردش در تمامی رقابت ها. بدتر از آن اینکه کهکشانی ها در 4 بازی اخیرشان گل نزده اند و بیش از 6 ساعت است که نتوانسته اند دروازه رقبا را باز نمایند. در واقع رئال مادرید از دقیقه 41 بازی خانگی اش مقابل اسپانیول (31 شهریور) که آسنسیو تک گل بازی را زد، دیگر نتوانسته هیچ گلی بزند.

چنین ناکامی طولانی ای برای گلزنی اما در تاریخ باشگاه رئال مادرید بی سابقه نیست، هر چند در موارد قبلی که این اتفاق اتفاق افتاده بود، سرنوشت خوبی در انتظار سرمربیان تیم نبود.

لوپتگی سومین سرمربی تاریخ رئال مادرید است که تیمش 4 بازی متوالی نمی تواند گل بزند اما سال 1982 هم رئالی ها با راهنمایی ووژادین بوسکوف 4 بازی متوالی گل نزدند و او 11 روز پس از آخرین بازی بدون گل تیمش اخراج شد. رئال مادرید تحت راهنمایی آمانسیو هم در سال 1985 این ناکامی را تجربه کرد و این منجر به اخراج وی شد. جدول رده بندی لالیگا

لوپتگی اما قطعاً از هر دوی آنها بیشتر دوام خواهد آورد چون تیمش برای دو هفته استراحت می نماید تا بازی های ملی برگزار شوند و به این ترتیب انتظار می رود که حداقل دو هفته دیگر هم سرمربی رئال مادرید بماند.

سویا، اتلتیکو، زسکا مسکو و آلاوس 4 تیمی هستند که در این فصل توانسته اند مقابل رئال مادرید کلین شیت نمایند. رئال مادرید در آخرین بازی اش که گل زده داشت هم نتوانست در نیمه دوم مسابقه به اسپانیول گل بزند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 68

به "فوتبال دنیا، سرنوشت بوسکوف و آمانسیو در رئال مادرید در انتظار لوپتگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، سرنوشت بوسکوف و آمانسیو در رئال مادرید در انتظار لوپتگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید