4 میلیارد تومان صنایع دستی اصفهان در بازارچه های نوروزی فروخته شد

به گزارش ورزش من و تو، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارشهای منتشر گشته، 4 میلیارد تومان صنایع دستی اصفهان در بازارچه های نوروزی فروخته شد.

4 میلیارد تومان صنایع دستی اصفهان در بازارچه های نوروزی فروخته شد

نورالله عبداللهی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه همه ساله و در ایام نوروز شاهد موج سفرهای نوروزی در کشور هستیم، استان اصفهان به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگران و مسافران نوروزی دارای جایگاه ویژه ای است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ویژه این سفرها در ایام نوروز و دیگر روزهای سال، صنایع دستی استان است که نقش ویژه ای در جذب گردشگران به شهر و استان اصفهان دارد. بر این اساس و با برنامه ریزی های اجرا شده، بازارچه های موقت صنایع دستی در ایام نوروز در اصفهان و دیگر شهرستانهای استان برپا شد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان اضافه کرد: در این بازارچه ها در مجموع بیش از چهار میلیارد تومان صنایع دستی فروخته شد که از این مقدار بیش از سه و نیم میلیارد تومان به بازارچه موقت مجموعه جهانی باغ موزه چهلستون در شهر اصفهان و مابقی به بازارچه های دیگر شهرستانهای استان اصفهان اختصاص دارد.

نوروز امسال حدود 10 میلیون و 73 هزار مسافر نوروزی وارد استان اصفهان شدند و مجموع بازدید از جاذبه های گردشگری استان اصفهان در تعطیلات نوروز امسال به حدود 6 میلیون و 300 هزار نفر بازدید رسید.

منبع: همگردی
انتشار: 19 فروردین 1402 بروزرسانی: 19 فروردین 1402 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2181

به "4 میلیارد تومان صنایع دستی اصفهان در بازارچه های نوروزی فروخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 میلیارد تومان صنایع دستی اصفهان در بازارچه های نوروزی فروخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید