یواخیم لوو: ناراحت اما راضی هستم

به گزارش ورزش من و تو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان با وجود توقف برابر آرژانتین از عملکرد شاگردانش به ویژه بازیکنان جوان راضی است.

یواخیم لوو: ناراحت اما راضی هستم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت یک، تیم ملی فوتبال آلمان در دیداری محبت آمیز به مصاف آرژانتین رفت. آلمان در این دیدار با دو گل از حریف قدرتمند خود پیش افتاد اما در نهایت بازی با تساوی دو بر دو به خاتمه رسید.

یواخیم لوو سرمربی ژرمن ها بعد از بازی گفت: در نیمه نخست با شجاعت بالایی بازی کردیم و عمکرد خوبی هم به ویژه در خط حمله از خود نشان دادیم اما در نیمه دوم شرایط بازی تغییر کرد و این آرژانتین بود که عملکرد بهتری از خود نشان داد و کیفیت بالایی را به نمایش گذاشت.

او ادامه داد: در نیمه دوم پراشتباه ظاهر شدیم و توپ های زیادی را از دست دادیم و شجاعت لازم نیمه نخست را نداشتیم. با وجود آنکه انتظار بیشتری از بازیکنانم داشتم اما از عملکرد آنها و نتیجه بازی راضی هستم.

یواخیم لوو در خاتمه به ستایش از بازیکنان جدید تیمش پرداخت و گفت: برخی از بازیکنان به ندرت بازی نموده بود و چند بازیکن هم به تازگی دعوت شدند. همه آنها خوب ظاهر شدند و من را امیدوار کردند. طبیعی است که از اینکه بازی دو بر صفر برده را با تساوی دو بر دو عوض کردن ناراحت کننده است اما باید به حمایت از بازیکنان جوان پرداخت و در کنار آنها بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 463

به "یواخیم لوو: ناراحت اما راضی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یواخیم لوو: ناراحت اما راضی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید