کدهای سامسونگ Pay سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر گلکسی اس10 را تایید می نماید

به گزارش ورزش من و تو، تا به امروز منابع مختلف و شایعات گوناگون، خبر از قرار گیری سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس10 داده بودند. این شایعات ابتدا در خصوص گلکسی اس8 شنیده می شد اما وقتی این اتفاق نیفتاد، سپس همین شایعه درباره گلکسی اس9 شنیده شد. گلکسی اس9 نیز سنسور اثر انگشت را در بخش پشتی خود داشت و حالا نوبت به گلکسی اس10 رسیده تا مدام در خبرها داشته باشیم که سنسور اثر انگشت این گوشی، در زیر نمایشگر OLED دستگاه، قرار گرفته است.

کدهای سامسونگ Pay سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر گلکسی اس10 را تایید می نماید

اما هیچ گاه تا این حد به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر گوشی های سامسونگ نزدیک نبوده ایم! امروز یکی از کاربران XDA-Developers توانسته در کدهای سامسونگ پی، رد سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر را بزند. به نظر می رسد هربار که کاربران بخواهند با سامسونگ پی پرداخت داشته باشند، روی نمایشگر دیالوگی ظاهر می گردد که می گوید می خواهید از کدام روش برای احراز هویت بهره ببرید؛ PIN یا اسکنر؟ سپس پس از انتخاب اسکنر، این جمله کمی بالا تر می رود و تا محدوده اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر خالی شده و کاربر بتواند به سادگی اثر انگشت خود را اسکن کند.

در حال حاضر برای پرداخت های موبایلی با سامسونگ پی، کاربران می توانند بین PIN یا اسکنر عنبیه یکی را انتخاب نمایند اما پیش تر در شایعات نیز داشتیم که اسکنر عنبیه چشم، از گوشی گلکسی اس10 حذف خواهد شد. بنابراین دیگر خبری از اسکنر عنبیه در پرچمداران جدید سامسونگ نخواهد بود.

از آن جایی که در این کدها تعیین نشده اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر مربوط به کدام نسخه خواهد بود، هنوز صد درصد تایید نشده که کدام مدل ها از این اسکنر بهره می برند. اما در مجموع می دانیم که سامسونگ قرار است سه نسخه از گلکسی اس10 عرضه کند. نسخه اول که مدل پایه خواهد بود و نمایشگر کاملا تخت دارد، اسکنر اثر انگشت را در لبه سمت راست گوشی خواهد داشت. دو نسخه گلکسی اس10 معمولی و گلکسی اس10 پلاس اما، گفته شده که سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر خواهند داشت. در مجموع هرچه باشد، باید تا مراسم سامسونگ در تاریخ 1 اسفند صبر کنیم تا درباره اسکنر اثر انگشت در این گوشی ها، اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 140

به "کدهای سامسونگ Pay سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر گلکسی اس10 را تایید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدهای سامسونگ Pay سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر گلکسی اس10 را تایید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید