کاهش 60 درصدی تردد خودروها در سطح شهر تبریز

به گزارش ورزش من و تو، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از کاهش 60 درصدی تردد خودروها در سطح شهر در مقایسه با نخستین روزهای فروردین سال گذشته اطلاع داد.

کاهش 60 درصدی تردد خودروها در سطح شهر تبریز

اصغر آدی بیگ گفت: در روزهای منتهی به نوروز 99 و همچنین روزهای آغازین سال جدید، میزان تردد خودروها نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش بیش از 60 درصدی داشته است.

وی ادامه داد: با رصد دوربین های مرکز کنترل و نظارت بر ترافیک تبریز، خلوت بودن خیابان ها و کاهش تردد خودروها در سطح شهر به شکل قابل توجهی به چشم می خورد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز است کاهش میزان تردد خودروها را ناشی از شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: با قدردانی از شهروندانی که برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا در خانه می مانند، امیدواریم دیگر شهروندان نیز این موضوع مهم را رعایت نمایند و از سفر غیرضروری حتی در داخل شهر پرهیز نمایند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی همچنین به اجرای طرح ایمن تبریزیم 2 اشاره نمود و اضافه نمود: این طرح که شامل خط کشی خیابان ها و معابر اصلی و فرعی و نصب تجهیزات ترافیکی می گردد، توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک و همچنین شهرداری های مناطق 10 گانه در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 854

به "کاهش 60 درصدی تردد خودروها در سطح شهر تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 60 درصدی تردد خودروها در سطح شهر تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید