پیشنهاد AFC به ایران برای میزبانی جوانان فوتسال آسیا

به گزارش ورزش من و تو، مدرس فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا از پیشنهاد این کنفدراسیون به ایران برای میزبانی دومین دوره مسابقات جوانان آسیا اطلاع داد.

پیشنهاد AFC به ایران برای میزبانی جوانان فوتسال آسیا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

حسین شمس در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان این که میزبانی مسابقات فوتسال جوانان آسیا به ایران پیشنهاد شده است گفت: موضوع میزبانی این مسابقات در کمیته فوتسال AFC مورد آنالیز قرار گرفته و بحث این شده که این میزبانی را به ایران بدهند. امیدواریم مسئولان فدراسیون فوتبال از این میزبانی استقبال نمایند چون رویداد بسیار مهمی است و می تواند شایستگی های ایران را برای میزبانی جام جهانی نشان دهد.

او اضافه نمود: تیم ملی جوانان ایران در اولین دوره این مسابقات در سال 2017 در تایلند با راهنمایی علی صانعی قهرمان شد و سهمیه المپیک جوانان آرژانتین را کسب کرد. اکنون نیز محمدرضا حیدریان سرمربی این تیم است و می تواند قهرمانی را تکرار کند. به اعتقادم فرصت ارزشمندی نصیب ایران شده و این که کدام شهر، میزبان مسابقات باشد، بستگی به نظر فدراسیون فوتبال دارد.

پیشکسوت فوتسال همچنین با اشاره به حاشیه به وجود آمده برای عباس ترابیان در زمینه اعزام تیم فوتسال بانوان به المپیک آرژانتین، اظهار کرد: معتقدم عباس ترابیان مظلوم واقع شده چون تصمیم گیری در این زمینه در اختیار او و فدراسیون نیست. فیفا اعلام نموده به جز میزبان، هیچ کشوری در هر رشته نمی تواند دو تیم آقایان و بانوان داشته باشد. ایران نیز باید پسران را معرفی می کرد چون ماه هاست تمرین می نمایند یا این که دختران را که حتی تیم شان به تازگی تشکیل شده اعزام می کرد و آن زمان معین نبود چه نتیجه ای کسب نمایند.

شمس تاکید نمود: عباس ترابیان در این زمینه هیچ کاره است و قانون فیفا این محدودیت را ایجاد نموده است. به هر حال تیم پسران اردوی خارجی رفته و دو سال است که تمرین می نماید. من همواره منتقد ترابیان هستم اما در این زمینه معتقدم او مظلوم واقع شده است. این روزها رسانه ها و ملی پوشان بانو به هنرپیشه ها و ورزشکاران مطرح، متوسط می شوند تا بتوانند به المپیک بروند اما آنها باید به قانون تمکین نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 653

به "پیشنهاد AFC به ایران برای میزبانی جوانان فوتسال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد AFC به ایران برای میزبانی جوانان فوتسال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید