پیروزی سخت اینتر مقابل تورینو با گلزنی لوکاکو و لائوتارو مارتینز، شکست عجیب رم برابر پارما و کم رنگ شدن امید کسب سهمیه

به گزارش ورزش من و تو، خبرگزاری خبرنگاران- تورینو که برای بقا در لیگ می جنگد، تلاش زیادی برای توقف اینتر انجام داد و توانست گل لوکاکو را بی اثر کند اما لائوتارو مارتینز در دقایق پایانی گل برتری اینتر را به ثمر رساند.

پیروزی سخت اینتر مقابل تورینو با گلزنی لوکاکو و لائوتارو مارتینز، شکست عجیب رم برابر پارما و کم رنگ شدن امید کسب سهمیه

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، صدرنشین رقابت های سری آ یعنی اینتر امروز در چهارچوب هفته بیست و هفتم مهمان تورینو پایین جدولی بود که در پایان این بازی با نتیجه 2-1 به سود تیم مهمان پایان یافت. اینتر کار را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل اول دست پیدا کند اما ضربه سر لائوتارو مارتینز بعد از ارسال ایوان پریشیچ با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه تورینو به بیرون رفت. در ادامه نیمه اول بازی بسیار آرام دنبال شد و با وجود اینکه نراتزوری تا حدودی توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد کند تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم باز هم اینتر می توانست روی یک ضربه سر به گل اول دست پیدا کند اما این بار روبرتو گالیاردینی با بدشانسی روبرو شد تا مسابقه همچنان بدون گل ادامه پیدا کند. در دقیقه 61 خطای مدافع تورینو روی لائوتارو مارتینز باعث شد تا داور بازی نقطه پنالتی را نشان دهد. مطابق انتظار روملو لوکاکو پشت توپ ایستاد و بر خلاف جهت دروازه بان گلزنی کرد تا اینتر با یک گل جلو بیفتد.

بعد از دریافت گل تورینو توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست در دقیقه 70 به گل تساوی دست پیدا کند. روی ارسال کرنر و بعد از یک کش و قوس آنتونیو سانابریا دروازه اینتر را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود. در دقیقه 85 حملات ادامه دار اینتر نتیجه داد و آنها توسط لائوتارو مارتینز به گل دوم دست یافتند. ارسال الکسیس سانچز با ضربه سر فوق العاده لائوتارو مارتینز همراه شد تا نتیجه 2-1 شود. در نهایت حملات تورینو دیگر نتیجه ای نداشت تا بازی با همان نتیجه 2-1 به سوده اینتر تمام شود و شاگردان آنتونیو کونته همچنان به فرایند فوق العاده خود ادامه داده باشند و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شوند.

شرح گل ها:

دقیقه 62، روملو لوکاکو برای اینتر: پس از خطای ایتزو به روی لائوتارو مارتینز در محوطه جریمه، داور نقطه پنالتی را نشان داد و روملو لوکاکو توپ را وارد دروازه کرد.

دقیقه 70، آنتونیو سانابریا: در آشفتگی خط دفاعی اینتر در پی یک ضربه کرنر، ضربه زاتزا توسط هندانوویچ برگشت داده شد اما سانابریا از فاصله ای نزدیک دروازه را باز کرد.

دقیقه 85، لائوتارو مارتینز برای اینتر: الکسیس سانچز از سمت راست توپ را روی دروازه تورینو ارسال کرد و لائوتارو با پرشی بلند، با ضربه سر توپ را به گوشه پایین دروازه تورینو زد.

لائوتارو مارتینز در پایان بازی گفت: مسابقه خیلی سختی بود. ما می دانستیم که تورینو در جدول رده بندی در رتبه های پایین قرار داشته و به امتیازات این دیدار نیاز دارد، اما ما نیز باید در صدر جدول رده بندی باقی می ماندیم. در نهایت برنده شدیم و از این نتیجه رضایت داریم. ما هر روز تمرین می کنیم تا عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم. در مسابقاتی با شرایط مختلف و متفاوت به میدان می رویم و به همین دلیل باید با کیفیت و قدرت ذهنی در زمین حاضر شویم. امروز نشان دادیم که ما هدف مهمی داریم.

گلزنی برابر تورینو؟ ما به دنبال پیروزی هستیم و گلزنی در اولویت بعدی واقع شده است. خانواده ام اینجا بودند و من خوشحالم که پیروز شدم دروازه تورینو را باز کنم.

تمدید قرارداد با اینتر؟ ما در حال کار کردن روی این موضوع هستیم. اینتر شرایط دشواری دارد. در نهایت توافق حاصل می شود و من آرام هستم.

- رم مقابل پارما، تیم نوزدهم جدول باخت. پارما 17 هفته اخیر سری آ را بدون برد سپری کرده بود. با ادامه فرایند پرنوسان تیم فونسکا در سری آ، بعید است این تیم شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1523

به "پیروزی سخت اینتر مقابل تورینو با گلزنی لوکاکو و لائوتارو مارتینز، شکست عجیب رم برابر پارما و کم رنگ شدن امید کسب سهمیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سخت اینتر مقابل تورینو با گلزنی لوکاکو و لائوتارو مارتینز، شکست عجیب رم برابر پارما و کم رنگ شدن امید کسب سهمیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید