پنجم و هفتمی وزنه برداران نوجوان ایران در یک ضرب دسته 85 کیلوگرم

به گزارش ورزش من و تو، امیر ضا عسگری دون در پایان حرکت یک ضرب مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان پنجم شد و مهدی پاپی نیز در رده هفتم قرار گرفت.

پنجم و هفتمی وزنه برداران نوجوان ایران در یک ضرب دسته 85 کیلوگرم

به گزارش خبرنگاران، در رقابتهای دسته 85 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان، ایران دو نماینده داشت و امیر ضا عسگری دون و مهدی پاپی وزنه زدند.

در انتها رقابت این دو ملی پوش با 9 وزنه بردار دیگر ایران در یک ضرب نتوانست مدالی به نام خود ثبت کند.

عسگری دون با رکورد 135 کیلوگرم در یک ضرب پنجم شد و پاپی نیز با 132 کیلوگرم در رده هفتم قرار گرفت.

حرکت یک ضرب:

مهدی پاپی کارش را بعد از روی تخته آمدن چهار وزنه بردار آغاز کرد. او برای نخستین حرکت توانست 126 کیلوگرم را بالای سر ببرد.

پاپی در دومین حرکت خود پشت وزنه 132 کیلوگرم قرار گرفت که این وزنه را هم با موفقیت ثبت کرد. نماینده ایران در آخرین حرکتش نتوانست 134 کیلوگرم را بالای سر ببرد و با همان 132 کیلوگرم به کار خود انتها داد و در رده هفتم قرار گرفت.

اولین وزنه درخواستی محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی برای دیگر نماینده ایران 130 کیلوگرم بود .امیررضا عسگری دون هم توانست این وزنه را به راحتی بالای سر ببرد.

عسگری دون در دومین حرکت خود نتوانست وزنه 135 کیلوگرم را مهار کند. او برای به دست آوردن جایگاه مناسب در جدول باید این وزنه را در حرکت سوم ثبت می کرد. ملی پوش ایران در حرکت سوم این وزنه را بالای سر برد و دو چراغ سفید و یک قرمز از داوران دریافت کرد.

او با 135 کیلوگرم در یک ضرب پنجم شد.

استفان آداموس از لهستان با 143 کیلوگرم مدال طلا گرفت. تولگا باکیچی از ترکیه با 139 کیلوگرم مدال نقره را به دست آورد و آرتیوم آنتروپوف از قزاقستان با 138 کیلوگرم به مدال برنز رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 443

به "پنجم و هفتمی وزنه برداران نوجوان ایران در یک ضرب دسته 85 کیلوگرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجم و هفتمی وزنه برداران نوجوان ایران در یک ضرب دسته 85 کیلوگرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید