وال استریت ژورنال: قهرمان، داستانی پیچیده و تکان دهنده دارد

به گزارش ورزش من و تو، خبرگزاری خبرنگاران- منتقدان فستیوال تلوراید، از قهرمان گفتند.

وال استریت ژورنال: قهرمان، داستانی پیچیده و تکان دهنده دارد

به گزارش خبرنگاران، روزنامه وال استریت ژورنال در مطلبی درباره فیلم های مطرح سال در این روزنامه، از قهرمان به اسم فیلمی با داستانی قدرتمند نام برد. جو موگنسترن، منتقد فیلم وال استریت ژورنال در مطلب خود نوشته است: ده سال پیش جدایی پدیده تاثیرگذار جشنواره تلوراید بود و سال جاری فرهادی با قهرمان بازگشته. در روایت فرهادی، داستانی با لحن طعنه آمیز، به جا و مناسب، فوق العاده پیچیده و به شکل مرموزی تکان دهنده از یک مرد، پسر و خانواده اش را شاهد هستیم که معروفیت چندگانه اش با چیزی که در ابتدا به نظر می آید تنها یک دروغ کوچک باشد، لکه دار می گردد.

مارک السن، منتقد لس آنجلس تایمز نوشت: بامزه است که فیلم های فرهادی به قدری خوب ساخته می شوند که من واقعا نمی دانم درباره شان چه بگویم. قهرمان از این نظر که در ابتدا به سمت یک مشکل اخلاقی تغییر جهت می دهد اما بعد شخصیت ها کار عجیبی انجام می دهند (همان طور که آدم های عادی) که باعث می گردد فیلم را به زندگی نزدیک کند، بسیار مجذوب کننده است.

مت نجیلا نویسنده وبسایت Next Best Picture هم نوشت: قهرمان اصغر فرهادی یک قصه پرکشش درباره خطوط بین حقیقت و دروغ، غرور و تحقیر، درست و غلط است. امیر جدیدی بسیار خوب ظاهر شده و بازی اش به شکل همدلانه ای نشان می دهد یک عمل ساده مهربانانه چطور می تواند به یک موضوع پیچیده و استرس آور تبدیل گردد.

جان هورن هم در KPCC با اشاره به قهرمان به اسم فیلمی بسیار تاثیرگذار نوشت: من مدام از توانایی فرهادی در تبدیل اتفاق های معمولی زندگی به داستان های غیرمعمولی و مجذوب کننده، حیرت زده می شوم.

قهرمان پس از فستیوال تلوراید، در فستیوال های فیلم تورنتو، لندن و دوویل فرانسه به نمایش در می آید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1742

به "وال استریت ژورنال: قهرمان، داستانی پیچیده و تکان دهنده دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وال استریت ژورنال: قهرمان، داستانی پیچیده و تکان دهنده دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید