نیسان در آمریکا فراخوان داد

به گزارش ورزش من و تو، شرکت خودروسازی نیسان ژاپن بالغ بر 215 هزار دستگاه خودرو را در ایالات متحده آمریکا تحت تاثیر نقص فنی و احتمال احتراق خودرو فراخوان داده است.

نیسان در آمریکا فراخوان داد

به گزارش خبرنگاران به نقل از وب سایت اتونیوز، مدت هاست فراخوان شرکت های خودروسازی بزرگ در گوشه و کنار دنیا بعلت مسائل و نقص های فنی بالا گرفته است و خودروسازان برتری نظیر جنرال موتورز، هیوندای موتورز و غیره برای رفع کردن مسائل مربوط به خودروهای خود آنها را فراخوان داده اند تا به آنالیز و چک آنها بپردازند.

حالا به تازگی شرکت خودروسازی نیسان ژاپن در ایالات متحده آمریکا اعلام نموده است که بیش از 215 هزار دستگاه خودروی نیسان در این کشور با مشکل نقص فنی و مشکل احتمال احتراق خودرو روبرو هستند و صاحبان و دارندگان آنها با مراجعه به نمایندگی های مجاز و تعمیرگاه های رسمی نیسان باید خودروهای خود را تحویل داده تا مسائل و نقص فنی مذکور را رفع نمایند.

این فراخوان در بازار ایالات متحده آمریکا شامل خودروهای نیسان مورانو مدل 2015 تا 2017، نیسان ماکسیما مدل 2016 تا 2017، نیسان پت فایندر مدل 2017 و 2018 و نیسان اینفینیتی QX60 مدل 2017 خواهد بود.

برخی از خودروهای مورانو دو سال پیش در سال 2016 میلادی نیز با مشکل مشابهی روبرو بودند که دارندگان آن به دنبال فراخوان اعلام گردیده به نمایندگی های مجاز نیسان موتورز در آمریکا مراجعه نموده و مشکل مربوطه را رفع کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 55

به "نیسان در آمریکا فراخوان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیسان در آمریکا فراخوان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید