نکات مهم برای خرید برترین بخارگر بازار (همراه با معرفی برترین مدل ها)

به گزارش ورزش من و تو، بخارگر نسل تازه اتوهای بخار است که بهتر، سریع تر و عمیق تر چروک های لباس را از بین می برد. این ابزار در دو نوع پایه دار و دستی فراوری شده و با توجه به نیازتان می توانید یکی از آن ها را خریداری کنید. البته برای خرید برترین بخارگر بازار ضروری است موارد ساده اما اساسی را آنالیز کنید تا بتوانید همان بخارگری را خریداری کنید که قرار است استفاده از آن برایتان لذت بخش باشد.

نکات مهم برای خرید برترین بخارگر بازار (همراه با معرفی برترین مدل ها)

در این مطلب از خبرنگاران مگ قرار است نکات مهم برای خرید برترین بخارگر بازار را به شما بگوییم و با هم برترین بخارگرهای بازار را هم آنالیز کنیم.

نکات مهم برای خرید برترین بخارگر بازار

قبل از اینکه به سراغ آنالیز بخارگرها بروید باید اول از خودتان بپرسید که بخارگر دستی برایتان مناسب است یا قصد خرید یک محصول پایه دار و ایستاده را دارید. اگر لباس های ضخیم زیادی ندارید، قرار نیست حجم زیادی از لباس ها را اتو بزنید یا اگر از افرادی هستید که زیاد سفر می کنید یک بخارگر دستی برایتان کاملا مناسب است.

اما وقتی حجم لباس هایی که هر بار اتو می زنید زیاد است، لباس های ضخیم مثل کت و پالتو دارید، لباس هایی دارید که در هر بار شست وشو حسابی چروک می شوند و از همه مهم تر، اگر فضای کافی قرار داده پایه و مخزن آب را دارید، برترین گزینه برای شما یک بخارگر ایستاده و پایه دار است. وقتی درباره مدل مورد تصمیم نهایی را گرفتید، نکات زیر را برای خرید برترین بخارگر بازار آنالیز کنید.

1. نرخ جریان بخار (G/MIN)

جریان بخار بر اساس گرم در دقیقه محاسبه می گردد، یعنی مقدار آبی که در دقیقه به بخار تبدیل می گردد. بخار اصلی ترین عامل از بین بردن چروک به وسیله بخارگر است پس هر چه مقدار خروجی بیشتر باشد، کارآیی دستگاه هم بالاتر می رود.

2. توان (وات)

توان دستگاه بر سرعت گرمایش و سرعت جریان بخار تاثیر مستقیم دارد. توان بالاتر به معنای گرم شدن و به جریان انداختن سریع تر بخار در دستگاه است. یکی دیگر از مزایای توان بالا، مرطوب نشدن لباس ها است. به هر حال بخار آب می تواند باعث مرطوب شدن پارچه گردد اما وقتی حرارت بخار زیاد باشد و با سرعت بیشتری از بین الیاف گذر کند، مقدار رطوبت خیلی کمتر خواهد بود.

3. زمان گرم شدن

این موضوع یک معیار مهم برای انتخاب است. اگر قصد دارید صبح ها قبل از رفتن به سر کار از بخارگر برای صاف کردن لباس هایتان بهره ببرید اهمیت این موضوع را بیشتر متوجه می شوید. پس در زمان خرید حتما مدت زمان گرم شدن دستگاه را آنالیز کنید.

4. گنجایش مخزن آب و زمان آمادگی مجدد

هر چه حجم مخزن آب دستگاه بیشتر باشد، تعداد دفعاتی که در حین کار باید آن را پر کنید کمتر خواهد بود. اهمیت این موضوع برای مدل های ایستاده بیشتر است. بعلاوه این نکته را آنالیز کنید که بعد از پر کردن مجدد مخزن چقدر زمان برای گرم شدن مجدد احتیاج دارد.

ممکن است فکر کنید این موضوع اهمیت خاصی ندارد اما در زمان کار وقتی مجبور باشید هر بار چند دقیقه صبر کنید تا دستگاه گرم گردد تا بتوانید با آن کار کنید، متوجه می شوید که زمان برگشت به کار دستگاه از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه گردد.

5. لوازم جانبی

یک بخارگر خوب باید لوازم جانبی متنوع و مناسبی هم داشته باشد. مثلا سری های مختلف برای صاف کردن لباس، تخته مخصوص صاف کردن یقه در مدل های ایستاده یا امکان تبدیل بخارگر دستی به اتوی معمولی مسافرتی که می تواند بدون احتیاج به آب کار کند. پس حتما این مورد را هم قبل از نهایی کردن خرید آنالیز کنید

معرفی برترین بخارگر بازار از نظر کاربران خبرنگاران

اگر برای خرید بخارگر هنوز تردید دارید و از خودتان می پرسید بخارگر چی خوبه، بهتر است این بخش را بخوانید تا ببینید به نظر کاربران خبرنگاران برترین بخارگر بازار فراوری کدام برند است.

1. بخار شیائومی - مدل MJGTJ01LF

این بخارگر دستی کمتر از 1 کیلوگرم وزن دارد و می تواند در حالت افقی و عمودی لباس های شما را اتو کشی کند. ظرفیت مخزن آب آن 160 میلی لیتر است و فقط در 30 ثانیه می تواند بخار با دمای 120 درجه سانتی گراد فراوری کند. این محصول علاوه بر صاف کردن چروک های لباس می تواند تمام باکتری ها را هم از بین ببرد. بعلاوه می توانید به راحتی آن را در سفر با خود همراه داشته باشید. پس شاید بتوان گفت که برترین بخارگر دستی بازار همین محصول شرکت شیائومی است.

2. بخارگر فیلیپس - مدل GC484

این محصول مدل ایستاده و پایه دار است و در دو رنگ سفید و صورتی فراوری شده است. حدود 3.5 کیلوگرم وزن دارد و برای اتوکشی می توانید ارتفاع پایه آویز لباس را تنظیم کنید. سیستم رسوب زدایی به کار رفته در این محصول به شما امکان استفاده از آب شهری برای پر کردن مخزن و از بین بردن رسوبات احتمالی که در مسیر جریان مخزن تا سری بخار ایجاد می گردد را می دهد.

شما می توانید در حین کار مخزن 1.4 لیتری آن را مجددا پر کنید و منتظر گرم شدن مجدد آن نباشید. نرخ جریان بخار این دستگاه 35 گرم در دقیقه است، سیستم قطع اتوماتیک و ضد چکه دارد و می تواند به صورت عمودی بخاردهی کند.

3. بخارگر تفال - مدل IT 8460 EO

سومین محصولی که از نظر کاربران خبرنگاران در فهرست برترین بخارگر بازار واقع شده است، بخارگر مدل ایستاه تفال است. نرخ جریان بخار این محصول 35 گرم در دقیقه است و دهانه خروجی بخار بزرگی که دارد، آن را برای اتو کشی لباس هایی مثل پالتو و بعلاوه صاف کردن ملافه و پرده مناسب نموده است.

گنجایش مخزن آب این محصول 1.3 لیتر و زمانی که برای گرم شدن و آماده به کار شدن احتیاج دارد 45 ثانیه است. 4 درجه مختلف بخاردهی دارد و لوازم جانبی مختلفی برای استفاده راحت تر دارد. یک مخزن هم برای جمع آوری رسوبات آب به صورت جداگانه دارد که می توانید در زمان های لازم آن را خالی کنید.

ابعاد و نوع کار بخارگر تفال مدل IT 8460 EO به شکلی است که نه تنها استفاده از آن در خانه عالی و کاربردی است، بلکه این محصول را به برترین بخارگر برای بوتیک و فروشگاه های مختلف تبدیل نموده است. شما می توانید این محصول را با گارانتی 18 ماهه پارسا الکترونیک از فروشگاه خبرنگاران بخرید.

منبع: SteamOne

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آبان 1402 بروزرسانی: 23 آبان 1402 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2251

به "نکات مهم برای خرید برترین بخارگر بازار (همراه با معرفی برترین مدل ها)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم برای خرید برترین بخارگر بازار (همراه با معرفی برترین مدل ها)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید