نوسازی 5 هزار دستگاه تاکسی فرسوده تا خاتمه 98

به گزارش ورزش من و تو، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از نوسازی 5 هزار دستگاه تاکسی فرسوده به واسطه ارائه تسهیلات 40 میلیون تومانی با بهره 4 درصد تا سرانجام سال اطلاع داد.

نوسازی 5 هزار دستگاه تاکسی فرسوده تا خاتمه 98

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

خبرنگاران به نقل از شهرنوشت، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از برگزاری مراسم امضای تفاهم نامه نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی و تحویل خودروهای تاکسی مطابق ماده 12 قانون برطرف موانع فراوری رقابت پذیر توسط شرکت ایران خودرو اطلاع داد، گفت: این مراسم با حضور معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، مدیرعامل شرکت ایران خودرو، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و مدیرعامل سازمان بهینه سازی مصرف سوخت برگزار گردید.

وی با بیان اینکه در این مراسم از دو طرح مهم رونمایی شد، توضیح داد: در طرح اول، به طور نمادین اولین گروه متقاضی تاکسیرانانی که برای استفاده از تسهیلات 40 میلیونی کم بهره ثبت نام نموده بودند، خودروهای خود را دریافت کردند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در خصوص طرح دوم، اعلام کرد: اولین سری از خودروهای سمند پایه گازسوز به صورت شرکت مالکی واگذار شد. یک شرکت سرمایه گذار این دسته از خودروهای سمند را با استفاده از منابع تسهیلات ماده 12 قانون خریداری کرد.

وی اضافه کرد: این خودروها از صرفه جویی ناشی از تغییر سوخت استفاده می نمایند و همچنین دولت یارانه هایی را برای آن ها در نظر گرفته است.

قنادان با اعلام اینکه قرارداد این خودروها با شرکت سرمایه گذار به صورت شرکت مالکی منعقد شد، گفت: همچنین ثبت نام 125 راننده به منظور دریافت تسهیلات 40 میلیون تومانی در سری اول اجرا شده است.

وی از نوسازی 5 هزار دستگاه تاکسی تا خاتمه سال به صورت ارائه تسهیلات 40 میلیون تومانی اطلاع داد و گفت: با شرکت ایران خودرو در این زمینه به توافق رسیده ایم و قرار شد که قراردادهای ذیل این موضوع حداکثر به مدت 2 هفته میان شهرداری تهران و شرکت ایران خودرو منعقد گردد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در خاتمه نسبت به اجرای این توافق نامه اظهار امیدواری و عنوان نمود: در گذشته نوسازی تاکسی ها از ریل خارج شده بود، اما انعقاد این قرارداد موجب به جریان افتادن نوسازی تاکسی های فرسوده شهر تهران خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 432

به "نوسازی 5 هزار دستگاه تاکسی فرسوده تا خاتمه 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوسازی 5 هزار دستگاه تاکسی فرسوده تا خاتمه 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید