نمره قبولی همدان در برگزاری کنفرانس بین المللی همدان2018، همدان همواره در سطح پایتخت گردشگری آسیا بماند

به گزارش ورزش من و تو، معاون گردشگری کشور گفت: همدان همواره باید سطح پایتخت کشورهای آسیایی بودن را حفظ کند. این به آن معناست که کسب عنوان پایتخت گردشگری آسیا توسط همدان یک عنوان ماندگار خواهد بود.

نمره قبولی همدان در برگزاری کنفرانس بین المللی همدان2018، همدان همواره در سطح پایتخت گردشگری آسیا بماند

محمد محب خدایی بیان کرد: کسب این عنوان برای همدان بیانگر آن است که از این به بعد این استان نه تنها باید سطح تعریف شده را حفظ کند، بلکه باید آن را ارتقاء دهد. این بدان معنا است که همدان باید برای 365 روز رویداد تعریف کند و زمینه ایجاد انگیزه برای سفر به این استان را رقم زند.

معاون گردشگری کشور بیان کرد: از آنجا که گردشگری یک موضوع دنیای است در برگزاری برنامه های بین المللی در سطح مشارکت ملی حتی در سطح بین المللی نقش بسیار تأثیرگذاری دارد. کنفرانس بین المللی همدان 2018 باید سطح گردشگری استان را به گونه ای ارتقا دهد که زمینه های توسعه در همه موارد را ایجاد کند و محور برنامه ریزی استان باید در همه بخش ها بر اساس گردشگری مدون گردد تا بتواند همه محصولات این حوزه را در بر گیرد.

وی درباره سطح برگزاری کنفرانس بین المللی همدان 2018 گفت: سطح این رویداد مطلوب و خوب بود و همدان توانست نمره قبولی را از لحاظ اجرا به خود اختصاص دهد.

وی در زمینه نقطه قوت برگزاری این کنفرانس بیان کرد: نقطه قوت برگزاری کنفرانس بین المللی همدان 2018 انسجام عملکرد مطلوب مسئولان منطقه از جمله استاندار همدان، معاون عمرانی وی، نمایندگان مردم در مجلس، مدیران استانی و عوامل اجرایی بود.

محب خدایی تأکید کرد: تکاپوی حوزه اطلاع رسانی و استفاده مطلوب از اصحاب رسانه در این رویداد توانست نقش بسزایی در انعکاس کنفرانس بین المللی همدان 2018 ایفا نماید.

معاون گردشگری کشور اضافه نمود: رویداد 2018 همدان فرصت بزرگی در گردشگری کشور است که مقاصد جدیدتری را به مقصدهای بعدی ما اضافه کند. هر کشوری که بخواهد خود را به مقاصد جدید گردشگری وصل کند باید اول گردشگری داخلی خود را تقویت کند که خوشبختانه به همین دلیل شاهد رشد فرهنگ گردشگری در همدان بودیم.

او ادامه داد: با همت استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان و انسجام خوب در این استان، شاهد برگزاری رویداد گردشگری همدان 2018 به بهترین شکل بودیم.

محب خدایی با بیان اینکه این رویداد بزرگترین رویداد گردشگری کشور و دنیا است، اضافه نمود: ظرفیت های استان همدان شایسته معرفی در دنیا بود. امیدوارم شاهد حضور گردشگران بیشتری در این منطقه باشیم.

منبع: سازمان میراث فرهنگی
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 399

به "نمره قبولی همدان در برگزاری کنفرانس بین المللی همدان2018، همدان همواره در سطح پایتخت گردشگری آسیا بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمره قبولی همدان در برگزاری کنفرانس بین المللی همدان2018، همدان همواره در سطح پایتخت گردشگری آسیا بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید