مشکل سیستم آموزش مجازی در دانشگاه شیراز تا دو روز آینده رفع می گردد

به گزارش ورزش من و تو، معاون آموزشی دانشگاه شیراز گفت: در راستای برطرف مسائل نرم افزاری کلاس های آموزش مجازی و قرار شد سرور های جدید به سیستم اضافه کنیم و امیدواریم تا دو روز آینده این مشکل به طور کامل حل گردد.

مشکل سیستم آموزش مجازی در دانشگاه شیراز تا دو روز آینده رفع می گردد

علی رضا افشاری فر، معاون آموزشی دانشگاه شیراز در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری گفت: کلاس های جبرانی آموزش مجازی دانشگاه به صورت افلاین برگزار گردید درصد قابل توجه ای از اعضای هیئت علمی فایل درس های خود را ضبط کردند و به وسیله سیستم کانکت گذاشتند که دانشجویان با آیدی و پسورد می توانستند از این فایل ها استفاده نمایند.

افشاری فر در ادامه توضیح داد: امکان دارد اینترنت برخی از دانشجویان ضعیف باشد و نتونسته باشند فایل ها درسی اساتید را دریافت نمایند و ما سعی کردیم این فایل ها را طور دیگر در اختیار آنان قرار بدهیم در بسیار موارد ما سعی کردیم مشکل را حل کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه شیراز عنوان نمود: از روز گذشته 16 فروردین ماه کلاس های آموزش مجازی به صورت آنلاین برگزار گردید و دانشجویانی که به هر علتی نمی توانند حضور داشته باشند فایل درس ها در اختیار آن ها قرار میگیرد.

وی گفت: در روز اول کلاس های آموزشی سیستم مجازی با حجم سنگین مراجعه دانشجویان در سطح کشور روبرو شد که مسائلی را برای ما به وجود آورد که از دیروز بعد ظهر مشکل برطرف شد.

افشاری فر ادامه داد: در راستای برطرف مسائل نرم افزاری کلاس های مجازی با همکاران مرکز فناوری جلسه ای برگزار کردیم راه چاره های را مرکز فناوری و اطلاعات دانشگاه ارائه دادند و قرار شد سرور های جدید به سیستم اضافه کنیم و امیدواریم تا دو روز آینده این مشکل به طور کامل حل گردد.

معاون آموزشی دانشگاه شیراز خاطر نشان کرد: به دنبال راه چارهی هستیم برای دانشجویانی که اینترنت ضعیفی دارند فایل های درس های آموزشی را حتی اگر شده به صورت دی وی دی پست کنیم.

وی با اشاره به حضور و غیاب دانشجویان در کلاس های مجازی گفت: برای نیمسال دوم تحصیلی با توجه به شیوع ویروس کرونا و، چون کلاس های دانشجویان به صورت مجازی برگزار می گردد اگر نتوانستند در کلاس ها حضور داشته باشند غیبت در نظر گرفته نمی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 890

به "مشکل سیستم آموزش مجازی در دانشگاه شیراز تا دو روز آینده رفع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل سیستم آموزش مجازی در دانشگاه شیراز تا دو روز آینده رفع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید