مراسم اعیاد قربان و غدیر در البرز برگزار نمی گردد

به گزارش ورزش من و تو، مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در البرز با اشاره به ممنوعیت برگزاری آیین روز عرفه و اعیاد قربان و غدیر در مناطق قرمز کرونا گفت: این آیین ها در هیچ کدام از شهرستان های استان البرز قابلیت اجرای عمومی نخواهد داشت.

مراسم اعیاد قربان و غدیر در البرز برگزار نمی گردد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، ناصر مقدم پنجشنبه 9 مرداد گفت: با عنایت به نامه استانداری البرز، اولویت برگزاری مراسم عرفه به وسیله فضای مجازی بوده و آئین روز عرفه فقط در مناطق سفید برگزار خواهد شد و لذا با توجه به اینکه البرز ازلحاظ شیوع کرونا در شرایط قرمز واقع شده است این مراسم در هیچ یک از شهرستان های استان برگزار نمی گردد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: آئین روز عرفه و اعیاد قربان و غدیر فقط در مناطق سفید کشور برگزار می گردد و برگزاری آن در سایر مناطق ممنوع است.

وی اضافه نمود: برقراری تعادل میان انجام مراسم، آئین ها و فرایض مذهبی با حفظ سلامت و امنیت جان شهروندان در زمان وقوع بیماری های همه گیر در جهان یکی از حساس ترین موضوعات تصمیم گیران بوده که نیازمند تأمل و تدبیر خاص است و بر این اساس با توجه به مکاتبه معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با معاون امنیتی و انتظامی و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، این مراسم فقط در مناطق سفید کشور به انجام رسیده و برگزاری آن در سایر مناطق قرمز کرونایی ممنوع است.

ناصر مقدم بیان نمود: ضروری است به منظور حفظ سلامت شهروندان از برگزاری هرگونه مراسم و نماز اعیاد قربان و غدیر در مناطق قرمز پرهیز گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1096

به "مراسم اعیاد قربان و غدیر در البرز برگزار نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم اعیاد قربان و غدیر در البرز برگزار نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید