مدافع عنوان قهرمانی با بردی خفیف شروع کرد، رجحان تایلند مقابل تاجیکستان

به گزارش ورزش من و تو، در روزی که مدافع عنوان قهرمانی دور جدید مسابقات فوتسال را با بردی نه چندان مطمئن شروع کرد، تایلند نیز با رجحان مقابل تاجیکستان استارت زد.

مدافع عنوان قهرمانی با بردی خفیف شروع کرد، رجحان تایلند مقابل تاجیکستان

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا 2016 که در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است، از ساعت 14:30 امروز (چهارشنبه به وقت تهران) دو دیدار همزمان برگزار گردید. در یکی از این دیدارها از گروه D ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی در تقابل با قطر با نتیجه خفیف یک بر صفر به پیروزی رسید. تنها گل این بازی را واتانابه در دقیقه 16 به ثمر رساند.

در بازی همزمان دیگر و از گروه C تایلند یکی دیگر از قدرت های فوتسال آسیا در یک بازی نزدیک با نتیجه 5 بر 4 تاجیکستان را در نخستین گام از پیش رو برداشت. برای تایلندی ها در این دیدار سوفاوات (7، 30 و 32)، آپیوات (25) و ویوات (39) پیروز به گلزنی شدند و در مقابل دروازه شان توسط علی ماخمادوف (11)، مامدبابایف (21) و شریپوف (35 و 39) باز شد.

در ادامه این بازی ها در گروه C و از ساعت 17:30 امروز به وقت تهران ویتنام و چین تایپه به مصاف هم می روند و در دیدار همزمان دیگر از گروه D استرالیا و مالزی با هم روبه رو می شوند.

تیم ملی فوتسال کشورمان هم که در بازی اول خود در گروه B با نتیجه پرگل 6 بر صفر اردن را شکست داد، در دومین بازی خود از مرحله گروهی از ساعت 15 فردا (آدینه به وقت تهران) با چین بازی خواهد نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 487

به "مدافع عنوان قهرمانی با بردی خفیف شروع کرد، رجحان تایلند مقابل تاجیکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع عنوان قهرمانی با بردی خفیف شروع کرد، رجحان تایلند مقابل تاجیکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید