لیگ برتر بسکتبال، پیروزی آسان پتروشیمی مقابل اکسون، شکست نزدیک ذوب آهن در خانه

به گزارش ورزش من و تو، تیم های بسکتبال پتروشیمی، پدافند شهرکرد، شهرداری قزوین و شهرداری بندرعباس حریفان خود را در لیگ برتر شکست دادند.

لیگ برتر بسکتبال، پیروزی آسان پتروشیمی مقابل اکسون، شکست نزدیک ذوب آهن در خانه

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران، تیم پتروشیمی بندر امام در ادامه دیدارهای هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال در تهران به مصاف اکسون رفت که تیم میزبان در غیاب بازیکنان خارجی خود با نتیجه 82 بر 53 بازنده شد. نتایج کوارترهای این بازی 27 بر 20، 19 بر 5، 23 بر 15 و 13 بر 13 بود.

در دیگر بازی این هفته پدافند شهرکرد و نیروی زمینی، دو تیم نظامی لیگ به مصاف هم رفتند که این بازی با فزونی 72 بر 60 پدافند به سرانجام رسید تا نیروی زمینی همچنان قعرنشین لیگ باقی بماند.

تیم شهرداری قزوین هم 63 بر 56 مقابل توفارقان آذرشهر به پیروزی رسید. قزوینی ها با بازی درخشان خود در کوارتر چهارم (21 بر 6) برنده این بازی شدند.

در بازی دیگری که در سالن ملت اصفهان برگزار گردید، تیم ذوب آهن با نتیجه 66 بر 68 مغلوب میهمان خود، شهرداری بندرعباس شد. جاناتان داگبو 27 امتیاز و 13 ریباند برای ذوب آهن داشت و کدار ادواردز 29 امتیاز و پنج ریباند برای شهرداری.

دو بازی دیگر هفته نوزدهم در مشهد و تهران در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 689

به "لیگ برتر بسکتبال، پیروزی آسان پتروشیمی مقابل اکسون، شکست نزدیک ذوب آهن در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر بسکتبال، پیروزی آسان پتروشیمی مقابل اکسون، شکست نزدیک ذوب آهن در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید