لزوم حمایت مالی از شاعران و نویسندگان

به گزارش ورزش من و تو، صفیه وکیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: بنده از دوران کودکی و از زمانی که مدرسه می رفتم، استعداد شعری داشتم که با حضور در کلاس های مرتبط تبدیل به آثار شعری شد.

لزوم حمایت مالی از شاعران و نویسندگان

وی با اشاره به اینکه از همان دوران آغاز به سرودن شعر در زمینه های مختلف نموده ام ، افزود: البته برای بهتر شدن کیفیت آثار در انجمن های ادبی نیز حضور پیدا نموده و مهارت های بهتر شعر سرودن را آموختم.

این شاعر زنجانی با بیان اینکه بیشتر آثار سروده شده در سبک شعر سپید است، افزود: این اشعار در حوزه اجتماعی سروده شده است.

وکیلی با بیان اینکه فعالیت در حوزه شعر مستلزم داشتن علاقه است، افزود: قطعا کسی که در این حوزه فعالیت دارد بدون چشم داشت مالی شعر می سراید، چرا که کارهای فرهنگی عایدی آنچنانی ندارند.

وکیلی با اشاره به اینکه استان زنجان از استعدادهای خوبی در حوزه شعر برخوردار است، افزود: شکوفایی این استعدادها نیازمند حمایت بیشتر مسئولین و فراهم ساختن زمینه بهره مندی این افراد از حضور اساتید برتر است.

وی با اشاره به اینکه بنده به عنوان یک شاعر در بازار سرمایه فعالیت دارم و سرودن شعر در واقع فعالیت جانبی من محسوب می گردد، گفت: شاید اگر فرصتی برایم فراهم گردد، سروده هایی که در چند سال گذشته داشتم را به چاپ برسانم.

برگزیده جشنواره شعر و داستان با درخواست از مسئولان برای حمایت بیشتر از فعالان فرهنگی افزود: قطعا این حمایت ها موجب شکوفایی فرهنگ استان خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 12 خرداد 1402 بروزرسانی: 12 خرداد 1402 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2204

به "لزوم حمایت مالی از شاعران و نویسندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم حمایت مالی از شاعران و نویسندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید