قهرمان واقعی والیبال ایران است، برای پیروزی امروز هم قسم شدیم

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال فولاد سیرجان امروز با نتیجه سه بر صفر تیم شهرداری ارومیه را در بازی دوم فینال شکست داد تا معین قهرمان جام سی و چهارم روز سه شنبه معین گردد.

قهرمان واقعی والیبال ایران است، برای پیروزی امروز هم قسم شدیم

محمدرضا تندروان سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان پس از پیروزی تیمش گفت: در 48 ساعت گذشته پس از شکست اول مقابل شهرداری ارومیه، شب بدی را سپری کردیم. صبح روز بعد از شکست، جلسه ای برگزار کردیم و هم قسم شدیم تا کیفیتی که در طول فصل نشان دادیم، در بازی امروز فارغ از نتیجه به نمایش بگذاریم.

وی تأکید کرد: مطلب مهم بازی امروز این است که مربیان و بازیکنان باید درس بگیرند. در بازی نخست در ست پنجم در حالی که با نتیجه 6 بر 1 از حریف پیش بودیم، نتیجه را واگذار کردیم و امروز نیز در ست سوم همین اتفاق برای ارومیه رخ داد و در حالی که آنها 6 بر 1 پیش بودند، ما توانستیم امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم و پیروز شویم. هیچ تیمی نباید در طول مسابقه بازی را حریف کند حتی اگر از حریف جلو باشد.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: ریکاوری خوبی پس از باخت انجام دادیم، امیدوارم پس از پیروزی امشب نیز ریکاوری خوبی انجام دهیم و برای بازی سوم مهیا شویم. همین نوع بازی و جنگندگی خود را خواهیم داشت. در حال حاضر شرایط قهرمانی برای دو تیم 50-50 است و فکر می کنم قهرمان واقعی، والیبال ایران است. تیم ارومیه قابل احترام است و با تمام احترام برای بازی روز سه شنبه مقابل این تیم آماده می شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1493

به "قهرمان واقعی والیبال ایران است، برای پیروزی امروز هم قسم شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان واقعی والیبال ایران است، برای پیروزی امروز هم قسم شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید