فیلم کوتاهی از دوران دانشجویی کریستوفر نولان ، سینمای ابتدایی نولان در کمتر از 3 دقیقه

به گزارش ورزش من و تو، پیش از این که کریستوفر نولان با ساختن فیلم های بلندی چون ممنتو، بی خوابی، پرستیژ و سه گانه شوالیه تاریکی مشهور گردد، این فیلم کوتاه را در دوران دانشجویی ساخت.

فیلم کوتاهی از دوران دانشجویی کریستوفر نولان ، سینمای ابتدایی نولان در کمتر از 3 دقیقه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات استرالیا برای تحصیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، کریستوفر نولان، کارگردان فیلم نامه نویس امریکایی-بریتانیایی، یکی از مشهرترین کارگردانان سینما است که آثارش اغلب با استقبال زیاد مخاطبان همراه است. آخرین اثر او فیلم Tenet است که ظاهرا قرار است بعد از بازگشایی مجدد سینماها پس از ماه ها تعطیلی به خاطر شیوع کرونا، در ماه جولای اکران گردد.

فیلم کوتاه doodlebug فیلمی است کمتر از 3 دقیقه که نولان در دوران دانشجویی ساخته است. او دانشجوی زبان انگلیسی بود و کالج دانشگاهی لندن را به خاطر امکانات فیلم سازیش برای تحصیل انتخاب نموده بود. در این فیلم، مردی را می بینیم که با دمپایی چیز کوچکی را در اتاقش تعقیب می نماید. چیزی که می خواهد به دامش بیندازد و آرامش را از او گرفته است، اما با تغییری در زاویه دید، روایت برای بیننده عوض می گردد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1051

به "فیلم کوتاهی از دوران دانشجویی کریستوفر نولان ، سینمای ابتدایی نولان در کمتر از 3 دقیقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم کوتاهی از دوران دانشجویی کریستوفر نولان ، سینمای ابتدایی نولان در کمتر از 3 دقیقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید