فوتبال در خون خانواده ماست، نظم و کوشش دو فاکتور مهم است

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران، امیر حسین پیروانی در گفت و گو با سایت فیفا درباره موضوعات مختلفی صحبت و نکات جالبی را مطرح نمود. وی بابیان اینکه در برخی از خانواده ها فوتبال در خون آنهاست و این همان چیزی است که در خانواده امیرحسین پیروانی هم دیده می گردد، گفت: من یکی از هشت فرزند خانواده پیروانی هستم که دو برادر دیگر خود را نیز در فوتبال می بیند. برادر بزرگترم غلامحسین که در زمان فوتبال بازی کردن مدافع بود، سابقه مربیگری در لیگ ایران را دارد و افشین نیز سابقه حضور در جام جهانی فرانسه و مربیگری در تیم بزرگی چون پرسپولیس را در کارنامه مربیگری خود داراست.

فوتبال در خون خانواده ماست، نظم و کوشش دو فاکتور مهم است

امیرحسین پیروانی درباره این موضوع مطرح نمود: حضور غلام و افشین طبیعتا تاثیر خوبی روی من داشت. ما هر سه زمانی که در شیراز بودیم، در تیم برق باهم بازی می کردیم. غلام مدافع مرکزی بود و افشین نیز در سمت راست دفاع بازی می کرد. من نیز در پست هافبک دفاعی بازی می کردم.

وی ادامه داد:برای طرفداران برق جالب بود که ببینند سه بازیکن از 11 بازیکن تیم از یک خانواده هستند. وقتی به تیم های دیگر رفتیم، خیلی سخت بود برابر هم قرار بگیریم ولی در فوتبال باید احساسات را کنار بگذارید. همه ما به غلام احترام می گذاشتیم. او نوعی سمبل اخلاقی در فوتبال ماست که خدمات زیادی به فوتبال ارائه نموده است.

فیفا در متن این مصاحبه نوشته، امیر حسین پیروانی نقش مهمی در کادر فنی تیم ایران در رقابت های آسیایی گوانجو داشت.

سرمربی تیم جوانان ایران درباره سبک مربیگری خود مطرح نمود: برای من نظم و کوشش دو فاکتور مهم در مربیگری است که خیلی به آنها دارم. معتقدم تیم با این دو فاکتور پیشرفت می نماید و به سطح بالاتری می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 364

به "فوتبال در خون خانواده ماست، نظم و کوشش دو فاکتور مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال در خون خانواده ماست، نظم و کوشش دو فاکتور مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید