فال روزانه 09، 10، 1398

به گزارش ورزش من و تو، فال روزانه 98/10/9

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به جهان آمده اید، تولدتان را تبریک می گوییم. شما انسان خیرخواهی هستید و در زندگی بد کسی را نخواسته اید، این روحیه در سالی که در پیش دارید بازتاب پیدا خواهد نمود و در این سال مزد خوبی هایی که نموده اید را دریافت خواهید کرد. در سالی که با تولد شما آغاز می گردد نگرشی با انگیزه و مشتاقانه به انجام کارها داشته باشید و از همین ابتدای سال خودتان را آماده سالی پربار کنید. موقعیت اقتصادی شما در اسفند ماه شرایط خوبی پیدا می نماید و در این ماه می توانید چیزهایی که مدت های زیادی قصد خرید آنها را داشته اید، خریداری کنید. اما حساب دخل و خرج تان را داشته باشید و ولخرجی نکنید. فروردین ماه سال آینده، ایده ناب و بکری به ذهن شما می رسد. این ایده ممکن است در نگاه اول وسوسه برانگیز و درآمدزا به نظر برسد، اما پیشنهاد میکنیم عجله ای برای انجام آن نداشته باشید و این ایده را با برنامه ریزی و دقت بیشتری اجرا کنید. با توجه به روحیه انسان محبت آمیز ای که دارید، در مهر ماه سال آینده فرصتی برای حضور در کاری خیر برای شما مهیا می گردد. در این کار شرکت کنید و مطمئن باشید انجام این کار خیر، شما را از کار و زندگی شخصی تان عقب نخواهد انداخت. سال تولدتان را با مهربانی و پشتکار آغاز کنید و با ادامه این رویکرد، این سال را به سرانجام برسانید.

فال روزانه 09، 10، 1398

امروز حادثه رانندگی در کمین شما است و اگر در حین رانندگی یا عبور از خیابان حواس تان را حسابی جمع نکنید، خدای نانموده تصادف خواهید کرد. فردی قرار است برای شما کاری انجام دهد اما در انجام این کار کوتاهی نموده و این قصور دردسرهای زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. در نتیجه اگر قرار است کاری را از کسی تحویل بگیرید، بادقت تمام جوانب کار را آنالیز کنید تا چیزی از قلم نیافتاده باشد. امروز قرار است برای خرید لوازم ضروری منزل یا محل کار هزینه کنید و نگران مبلغی هستید که برای این کار باید خرج کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که لوازمی که می خرید در آینده به کار شما می آید و از خرجی که برای خرید آنها انجام داده اید، راضی خواهید بود. رفتار شایسته ای با همسر یا عشق زندگی تان ندارید و این رفتار امروز ایشان را حسابی از شما دلخور نموده است. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کنید و در اولین فرصت، بابت رفتار ناشایستی که داشته اید عذرخواهی کنید. شناخت درستی از توانایی های تان ندارید و آن گونه که باید و شاید این توانایی ها را در زندگی به کار نمی گیرید. امروز به خودتان قول بدهید که شناخت بیشتری از توانایی های خود بدست آورید و این توانایی ها را تمام و کمال در زندگی به کار گیرید.

اهمیتی به سلامتی تان نمی دهید و رژیم غذایی سالمی ندارید، به خاطر داشته باشید که ادامه این رویکرد کار شما را به بستر بیماری خواهد کشید. روز خوبی به لحاظ اقتصادی در پیش دارید و فرصت های قابل توجهی برای کسب در آمد انتظار شما را می کشند، این فرصت ها را به فال نیک بگیرید و امروز را به یکی از پردرآمدترین روزهای خود تبدیل کنید. مهمانی مهمی در پیش دارید و دوستان و آشنایان را به این مهمانی دعوت نموده اید، برگزاری چنین مهمانی بزرگی ممکن است شما را خسته کند، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که خوشی های این مهمانی، خستگی را از تن شما بیرون خواهد برد. یکی از اهالی منزل یا دوستان شما روز خوشی را سپری نمی نماید و حسابی دل شکسته و غمگین است، با این فرد صحبت کنید و او را از ناراحتی و غصه بیرون آورید. امروز تصمیم مهمی را باید بگیرید و برای اتخاذ این تصمیم بر سر دورراهی گیر نموده اید. در چنین شرایطی برای تشخیص بهترین تصمیم، با دوستان و آشنایانی که روی آنها حساب می کنید، مشورت نمایید.

امروز از صبح که از خواب بلند شده اید، حال و حوصله ندارید و احساس کسالت و بیماری می کنید. در نتیجه بهتر است به خودتان استراحت بدهید و تا زمانی که بهبودی حاصل نشده است، از بستر بلند نشوید. کارها را با عجله و بی دقت انجام می دهید و این قضیه باعث شده تا نتیجه کارتان مطلوب نباشد، قبل از اینکه این قضیه اعتبار شما را زیر سؤال ببرد، امروز تصمیم بگیرید که کارها را با دقت و ظرافت تمام انجام دهید. امروز یکی از آشنایان شیوه ای برای کسب درآمد با شما در میان خواهد گذاشت و این روش به منبع جدیدی برای افزایش درآمد شما در آینده تبدیل خواهد شد. فرزند شما یا یکی از اعضای نزدیک فامیل به دستاوردی مهم دست پیدا نموده و امروز از این بابت حسابی به خودتان افتخار می کنید. یکی از دوستان قدیمی که مدت ها است با او تماس نداشته اید، امروز به شما زنگ می زند و خاطره های خوش قدیمی در ذهن شما تکرار خواهد شد. همسر یا عشق زندگی تان توقع های بی جایی از شما دارد که قادر به انجام آنها نیستید. امروز در اولین فرصت با او صحبت کنید و به ایشان بگویید هر کاری از دست تان برمی آید را برای او انجام خواهید داد، به شرط اینکه توقع های بی جا را کنار بگذارد.

به کار دیگران خرده می گیرید و همواره نگاهی منتقدانه به اطرافیان دارید، این رویکرد نه تنها به رابطه شما با اطرافیان آسیب وارد می نماید، بلکه به لحاظ روحی نیز به شخصیتی منفی تبدیل خواهید شد. اگر قصد سرمایه گذاری دارید، امروز را غنیمت بدانید و در کاری بلند مدت سرمایه گذاری کنید که سودی چشمگیری از این راه روانه حساب های بانکی تان کند. امروز خبر خوشی از یکی از آشناهای دور به دست شما می رسد و این خبر شما و دیگر افراد منزل را شاد و شاد خواهد نمود. امروز امکان این وجود دارد که همسر یا عشق زندگی تان را با رفتاری ناخوشایند ناراحت کنید، در نتیجه شش دانگ حواس تان به کارهایی که می کنید باشد و جلوی دلخوری عشق زندگی تان را بگیرید. کارهای عقب افتاده زیادی دارید و امروز فرصتی پیدا خواهید کرد تا این کارها را با خیال راحت انجام دهید.

اهل تحرک و ورزش نیستید و سبک زندگی ثابت و کم تحرکی دارید، از آنجایی که در محل کار یا منزل نیز بیش از حد می نشینید، سلامتی تان به خطر افتاده و با انجام حرکات ورزشی و تحرک بیشتر، جلوی بیماری و آسیب های بدنی را بگیرید. دست گشاده ای دارید و از یاری به دیگران فروگذار نمی کنید، در همین زمینه امروز فردی از شما درخواست یاری می نماید، روی این فرد را زمین نیاندازید و مطمئن باشید کار خیری که انجام می دهید، بی بازگشت نخواهد بود. قصد انجام کار مهمی دارید، اما قبل از شروع این کار، حتماً با بزرگ ترها و افرادی که تجربه بیشتری از شما دارند مشورت کنید و تمام جوانب کار را یک بار دیگر آنالیز نمایید. امروز سر همسر یا عشق زندگی تان حسابی شلوغ است و وقتی برای توجه به شما پیدا نمی نماید، از این قضیه ناراحت نشوید و مطمئن باشید که عشق زندگی تان در اولین فرصت، وقت بیشتری به شما اختصاص خواهد داد.

امروز یکی از دوستان که رابطه گرم و صیمی با او دارید برای مشورت نزد شما می آید و از شما درخواست می نماید تا تجربه های تان را با او درمیان بگذارید. برای این دوست چیزی کم نگذارید و او را در کوله بار تجربه های خود شریک کنید. مدت ها است که به دنبال موقعیت شغلی خاصی هستید، امروز این موقعیت برای شما فراهم می گردد و با تغییر شغل و حرفه تان، شرایط اقتصادی تان نیز بهبود خواهد یافت. همسر یا عشق زندگی تان دل شما را شکسته و این قضیه شما را حسابی پکر نموده است. غم به دل تان راه ندهید چرا که دل شکستگی شما دوامی نخواهد یافت و عشق زندگی تان کاری خواهد نمود تا غمی که از او به دل گرفته اید را کاملاً فراموش کنید.

از هر فرصتی برای یاری به دیگران استفاده می کنید و امروز دوستی که این اخلاق شما را به خوبی می شناسد، دیگران را در جریان نوع دوستی شما قرار می دهد و بابت این رفتار حسابی از شما تقدیر می نماید. مدت زیادی است که پولی را پس انداز نموده اید، امروز با مشکل اقتصادی سختی روبرو خواهید شد و چاره ای ندارید تا برای حل این مشکل از پس اندازتان یاری بگیرید. امروز از آن روزهایی است که کودک درون تان بیدار شده و احساس شادی و نشاط بچگانه ای وجود شما را فرا گرفته است. این احساس را به فال نیک بگیرید و تا می توانید خوش بگذرانید و شادی های بچگانه را تجربه کنید. همسر یا عشق زندگی تان امروز حسابی شما را شگفت زده می نماید و به شما ثابت خواهد نمود که بیشتر از همواره دوست تان دارد.

عادت ناپسندی دارید و هرکاری که می کنید، نمی توانید این عادت را کنار بگذارید، امروز زمان خوبی است که ترک عادت کنید و اگر سلامتی تان برای شما مهم است، به خودتان قول دهید که دور این عادت ناپسند را برای همواره خط بکشید و هرگز سراغ کارهایی که سلامتی و شخصیت شما را به خطر می اندازد نگیرید. انسان کم حوصله و زودرنجی هستید و این روحیه باعث شده تا در کار و زندگی از هم قطاران تان عقب بمانید. از امروز تصمیم بگیرید که تسلط بیشتری به اعصاب تان داشته باشید و کاری نکنید که دیگران از شما دلخور شوند. امروز خبر خوشی به شما می رسد، این خبر سود و منفعت اقتصادی را به دنبال دارد و پیشنهاد می کنیم چنین خبر مهمی را پیش خود نگه ندارید و اعضای خانواده را در شادی تان سهیم کنید. امروز یکی از همکاران یا همسا یه ها، ایده های جالبی برای تغییرات در محل کار یا منزل به شما می دهد، این ایده را عملی کنید و مطمئن باشید تغییراتی که اجرای این ایده به دنبال دارد رضایت شما را به دست خواهد آورد.

انگیزه خود را در کار و کوشش از دست داده اید و مانند گذشته با انرژی کار نمی کنید، اجازه ندهید این روحیه ادامه پیدا کند و با یاری کارهایی که فکر می کنید به شما روحیه می دهد، انگیزه خود را بازیابید و سکان زندگی را در اختیار بگیرید. مدتی است که پولی به کسی قرض داده اید و خبری از این پول در کار نیست، امروز این فرد بدهی اش به شما را پس می دهد و به لحاظ اقتصادی ثبات بهتری را تجربه خواهید کرد. به مسئله ای برخورده اید و هر کاری که می کنید گره این مشکل باز نمی گردد، در این شرایط از دوستان خود یاری بگیرید و مطمئن باشید با توجه به گره هایی که قبلاً از زندگی دوستان خود باز نموده اید، در یاری به شما و باز کردن گره مسائل تان هر کاری که از دست شان بر بیاید را انجام خواهند داد. امروز فردی بدخواه و بدطینت نقشه های شومی برای شما طرح نموده و احتمال اینکه از این فرد در محل کار یا منزل، گزندی به شما برسد بسیار است. در نتیجه سعی کنید این فرد را قبل از اینکه نقشه های شوم اش را عملی کند پیدا نموده و دستش را رو نمایید.

امروز مشاجره ای میان شما و فردی ایجاد خواهد شد، در این مشاجره بیش ازحد مته به خشخاش نگذارید و کوتاه بیایید، در غیر این صورت مشاجره میان شما بالا خواهد گرفت و چه بسا که سلامت وجود نازنین تان به خطر بیافتد. اهل سنجیدن حرف های تان نیست و رازهای دل تان را با هر کس و ناکسی درمیان می گذارید. این رویکرد باعث شده تا اطرافیان از سیر تا پیاز زندگی شما خبر داشته باشند. از امروز تصمیم بگیرید که سفره دل تان را پیش هر کسی باز نکنید. به رغم اینکه انسان پرکوشش و زحمت کشی هستید، پیشرفت زیادی در زندگی و محل کار ندارید، در نتیجه برای پیشرفت بیشتر، از امروز به فکر افزایش دانش و تخصص خود باشید و همواره ازجدیدترین پییشرفت های حوزه کاری و تخصص خود مطلع باشید. اهل شایعه پراکنی هستید و حرف در دهان شما بند نمی گردد، این رویکرد شما را به جای تمرکز به مسائل مهم زندگی، به حاشیه برده است و از امروز طوری زندگی کنید که گوش تان به شایعات بدهکار نباشد.

حضور در موقعیت های سخت، شما را مضطرب می نماید و به همین دلیل از انجام کارهای مهم و حساس، هراس دارید. این رویکرد جلوی موفقیت شما را گرفته است و به جای نگران و ترس از موقعیت های سخت، به استقبال خطر بروید و مطمئن باشید کاری نیست که از انجام آن ناتوان باشید. به مهمانی دعوت شده اید و حوصله شرکت در این مراسم را ندارید، پیشنهاد می کنیم در این مهمانی شرکت کنید و مطمئن باشید به محض حضور در مهمانی، روحیه تان تغییر می نماید و از اینکه دعوت مهمانی را پذیرفته اید شاد خواهید شد. به اندازه ای که به انجام کارهای غیرضروی اهمیت می دهید، به کارهای واجب و مهم اهمیت نمی دهید و این قضیه شما را در کارها عقب انداخته است. از امروز کارهای خود را اولویت بندی کنید و قبل از هرچیزی سروقت کارهای مهم بروید.

امروز میان شما و یکی از دوستان تان مشاجره ای در می گیرد و احتمال اینکه این مشاجره زمینه دلخوری و جدایی بین شما و دوست قدیمی تان را فراهم کند بسیار است. در نتیجه سعی کنید این مشاجره را ختم به خیر کنید و اجازه ندهید رفاقت چندین و چند ساله شما از بین برود. قصد انجام کار مهمی را دارید، این کار را به تنهایی انجام ندهید و از دوستان نزدیک خود و افرادی که تخصصی در انجام این کار دارند، یاری بگیرد. انسان بدبینی هستید و به جای اینکه نیمه پر لیوان را در نظر داشته باشید، همواره نیمه خالی لیوان را می بینید و این قضیه اعتمادبه نفس شما را پایین آورده است. از امروز اهمیت بیشتری به خوبی های زندگی بدهید و با اعتمادبه نفس بیشتر به فکر حل مسائل باشید. مسئله ای که به آن برخورده اید را با پدر یا مادرتان در میان بگذارید و مطمئن باشید که هیچ پدر و مادری، فرزندش را در مسائل و گرفتاری ها تنها نخواهد گذاشت.

منبع: برترین ها
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 687

به "فال روزانه 09، 10، 1398" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه 09، 10، 1398"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید