عذرخواهی الناز شاکردوست از خبرنگاران تا تشکر آیدا پناهنده از مردم شمال

به گزارش ورزش من و تو، در نشست خبری تی تی، الناز شاکردوست بابت بازی در فیلم های تجاری کم مایه عذرخواهی کرد و آیدا پناهنده گفت از مردم شمال ایران به خاطر ساخت سه فیلم در آن خطه تشکر می نماید.

عذرخواهی الناز شاکردوست از خبرنگاران تا تشکر آیدا پناهنده از مردم شمال

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

در بخشی از این نشست، الناز شاکردوست درباره چگونگی مراحل رسیدن به نقش های متفاوتی که در دو سال اخیر در آن ها حضور داشته است، شرح داد: تکنیک، در رسیدن به نقش ها به یاری من می آید. اما از جایی به بعد همه تکنیک ها را فراموش خواهی کرد و با زندگی کردن با نقش، این فرآیند صورت می گیرد.

این بازیگر در واکنش به پرسش خبرنگاری درباره چرایی حضورش در آثار لوده (تجاری) پاسخ داد: من فکر می کنم وظیفه هر بازیگری است که در فیلم های تجاری هم بازی و عده ای را با خود همراه کند تا به دیدن آثار آیدا پناهنده هم بیایند. هدف این است تا این مخاطبان، فیلم سینمایی خوب و هنری هم ببیند. ولی چشم، بعد از این در انتخاب هایم، بیشتر دقت می کنم.

شاکردوست همچنین در پاسخ به این که آیا کار کردنش با فیلمسازان زن عامدانه است، گفت: من به کارگردان ها، جنسیتی نگاه نمی کنم و بیشتر برایم وجه انسانی نقش مهم است. اما به هر حال زمانی که زن ها کنار هم قرار می گیرند و از هم حمایت می نمایند، نتیجه کار بسیار شگفت انگیز می گردد.

او با اشاره به سختی ساخت فیلم تی تی اضافه کرد: ما در زمستان، هوای سرد، بی پولی و در سی و پنج جلسه، این فیلم را کار کردیم و دلم می خواهد بگویم شرایط کار معمولی نبود و امیدوارم رسانه ها از این کار حمایت نمایند.

در ادامه نشست، آیدا پناهنده درباره وجود رگه های سوررئالیسی و جادوگر بودن شخصیت تی تی شرح داد: شخصیت تی تی برای من شبه قدیسی بود که به دلیل گذشته کولی وارش به دنیا واقعی تری نسبت به ما رسیده بود. جادوگر واژه درستی نیست، چیزی که می توانم بگویم این است که برای من، تی تی یک شبه قدیس بود.

این کارگردان تاکید نمود: امیدوارم بتوانم شرافتم را نسبت به سینما حفظ کنم. این آخرین فیلم من در شمال ایران بود و می خواهم از مردم این خطه تشکر کنم که با آغوش باز این دخترک آذری را پذیرفتند.

هوتن صبور هم در پاسخ به پرسشی، درباره حضور در نقش های جدی شرح داد: من حضور در ژانر کمدی را دوست دارم، اما هدف من قبول کردن نقش هایی است که برایم چالش به همراه داشته باشد و ژانر فیلم برایم اهمیتی ندارد.

او درباره شانس دریافت سیمرغ در این دوره جشنواره گفت: سیمرغ دریافت برایم ارزشمند است، اما بازی های خوب در این دوره از جشنواره زیاد است. امیدوارم فضا و محیط جشنواره همیشه به صورت سلامت برقرار باشد و بتوان به راحتی و آرامش کار کرد.

سپس، علیرضا افکاری، درباره آهنگ سازی فیلم تی تی گفت: تجربه همکاری با آیدا پناهنده برایم جالب بود و جدا از همکاری موسیقایی در هنگام فراوری کار به یک درک مشترک رسیدیم که امیدوارم نتیجه اش رضایت بخش باشد. هدف ما یک ملودی رومنس بود که در زمان کمی به این مهم رسیدیم.

فرشاد محمدی هم درباره فیلمبرداری این اثر سینمایی شرح داد: این فیلم جزو آثار محدودی بود که آن را با جان و دل فیلمبرداری کردم. همکاری با آیدا پناهنده من را دچار تب خلاقانه ای کرد که پیش تر کم تر به سراغم آمده بود و من سعی کردم به روح اثر وفادار باشم. در این فیلم ارتباط ویژه ای با بازیگر داشتم، برای الناز شاکردوست تصویر بسیار مهم بود و به من انرژی می داد. مثلا صحنه ای که تی تی کولی وار دل به دریا می زد، آن قدر من را به وجد آورد که که دیگر خجالت کشیدم از ادوات و تجهیزات استفاده کنم برای همین من هم کولی وار با دوربین به آب رفتم.

ارسلان امیری (فیلمنامه نویس) که با فیلم زالاوا در جشنواره سال جاری به عنوان کارگردان هم حضور دارد، گفت: می خواهم صادقانه اعتراف کنم که من فیلمسازی را از همسرم (آیدا پناهنده) یاد گرفتم و از ایشان تشکر می کنم. همکاری من با ایشان حتما ادامه خواهد داشت.

منبع: همگردی
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1432

به "عذرخواهی الناز شاکردوست از خبرنگاران تا تشکر آیدا پناهنده از مردم شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی الناز شاکردوست از خبرنگاران تا تشکر آیدا پناهنده از مردم شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید