طلسم تیم اسکوچیچ در فیفا دی

به گزارش ورزش من و تو، تیم ملی ایران در هیچ یک از محدوده بازی های ملی نتوانسته بیشتر از یک بازی تدارکاتی داشته باشد و این بار بدون حضور لژیونرها به مصاف سوریه می رود.

طلسم تیم اسکوچیچ در فیفا دی

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران دهم فروردین در ملاقاتی محبت آمیز و تدارکاتی در تهران به مصاف تیم ملی سوریه می رود تا با توجه به لغو ملاقاتهای رسمی مقابل هنک کنگ و کامبوج، از آمادگی و هماهنگی لازم دور گردد.

به علت لغو دیرهنگام برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی، فدراسیون فوتبال نتوانسته بیش از یک ملاقات را برای تیم ملی هماهنگ کند.

در نتیجه تیم ملی همانند ماه های گذاشته به جای استفاده از حدبیشتر زمان و برگزاری حداقل دو ملاقات تدارکاتی، باز هم بخشی از روزهای موسوم به فیفا دی برای برگزاری بازی های محبت آمیز و رسمی را از دست می دهد.

ایران بدون لژیونرها بازی می نماید

مسابقه این دو تیم ایران و سوریه در دهم فروردین 1400 در شرایطی است که فیفا دی شامل 28 اسفند 99 تا 6 فروردین 1400 می گردد و بیشتر تیم های ملی در همین روزها به رقابت می پردازند. در نتیجه تیم ملی ایران مجاز به استفاده از بازیکنان لژیونر خود نیست.

اگر چه باشگاه های ایرانی به خاطر تیم ملی از منافع خود گذشت می نمایند اما خبری از حضور بازیکنان لژیونر در این ملاقات نیست و اسکوچیچ باید ترکیب تیمش را بدون بازیکنان شاخص خود به میدان بفرستد.

غیبت بازیکنانی مانند طارمی، آزمون، بیرانوند، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش، امیر عابدزاده، صادق محرمی، کاوه رضایی، علی قلی زاده، کریم انصاری فرد و... در شرایطی است که تیم ملی در بازی های رسمی خود حساب ویژه ای روی این بازیکنان باز نموده است.

در صورتی که مسابقه ایران و سوریه داخل فیفا دی برگزار می شد، می توانست یاری ویژه ای به تیم ملی ایران باشد. باید دید اسکوچیچ می تواند موافقت باشگاه های اروپایی و بعضا عربی را در کوران مسابقات جلب کند و ملی پوشان لژیونر را سه، چهار روز دیرتر به باشگاه های خود بفرستد یا خیر.

این احتمال می رود که او در اردوی نوروز 1400 که از سوم فروردین آغاز می گردد، به طور کلی قید حضور لژیونرها را هم به صرف این که فقط سه ، چهار روز در تمرینات شرکت نمایند، بزند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1496

به "طلسم تیم اسکوچیچ در فیفا دی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلسم تیم اسکوچیچ در فیفا دی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید