شکوری رسماً از پرسپولیس جدا شد

به گزارش ورزش من و تو، معاون اجرایی پیشین باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی رسماً از جمع سرخپوشان جدا شد.

شکوری رسماً از پرسپولیس جدا شد

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم شکوری معاونت اجرایی و سخنگوی پیشین باشگاه پرسپولیس که به خدمت سربازی رفته بود، با انتشار پستی در فضای مجازی رسماً با سرخپوشان خداحافظی کرد. در زیر متن خداحافظی شکوری را می خوانید:

طبق هماهنگی با جناب آقای سمیعی از ابتدای حضورم در باشگاه، قرار بود در زمان تعیین و پس از سرانجام فصل از باشگاه جدا شوم. چهل روز پیش و به جهت احترام به قانون و با هماهنگی قبلی، استعفای خود را تقدیم مدیرعامل محترم باشگاه کردم و از باشگاه جدا شدم و دست باشگاه را برای انتخاب نفر نو باز گذاشتم. در تمام مدت حضورم در باشگاه سعی کردم با تمام توان، در جهت صرفه و صلاح باشگاه قدم بردارم و به اسم معاونت اجرایی، ورزشی و سخنگو شبانه روزی در جهت برطرف مسائل و دفاع از حقوق باشگاه کوشش کردم.

پس از سرانجام دوران آموزشی ، هیچ تماسی به جهت همکاری مجدد از سوی مدیریت باشگاه دریافت نکردم که البته انتخاب همکاران از سوی مدیران نو امری طبیعی بوده و جزو اختیارات مدیریتی ایشان براساس احتیاج سازمان می باشد و شرایط حرفه ای و اصولی ایجاب می نماید که به تصمیمات مدیران باشگاه احترام بگذارم. با توجه به موارد مطرح شده فوق و عدم علاقه باشگاه ، ادامه همکاری با باشگاه مقدور نبوده و بنده به اسم یک طرفدار برای باشگاه بزرگ پرسپولیس و کلیه مدیران آن آرزوی موفقیت می کنم.

در سرانجام از همه طرفداران عزیز که بنده را مورد لطف و محبت خود قرار دادند تشکر نموده و آرزوی سلامتی و روزهای خوش برای همه عزیزان دارم.

با احترام - ابراهیم شکوری.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1767

به "شکوری رسماً از پرسپولیس جدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری رسماً از پرسپولیس جدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید