سال تحصیلی جدید در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان غیرحضوری است

به گزارش ورزش من و تو، معاون آموزشی و تحصیلات تکیملی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان گفت: سال تحصیلی 1400-1399 در این دانشگاه از 22 شهریور و به صورت غیرحضوری شروع می گردد.

سال تحصیلی جدید در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان غیرحضوری است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

مهدی کاشانی نژاد، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران از شروع سال جدید تحصیلی در این دانشگاه از 22 شهریور اطلاع داد و اظهار کرد: کلاس های همه مقاطع به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

کاشانی نژاد اضافه نمود: دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا برای انجام انتها نامه ها و امور آزمایشگاهی خود می توانند در دانشگاه حضور یابند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بیان نمود: برای حضور دانشجویان در دانشگاه زیرساخت های لازم برای پروتکل هایی که از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده، تأمین کردیم و کوشش می کنیم رعایت کنیم.

وی ادامه داد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای حضور در آزمایشگاه ها و گذراندن دروس عملی خود از 10 شهریور در دانشگاه به صورت گروه بندی شده، حضور دارند.

کاشانی نژاد در مورد برگزاری دورس عملی به جامانده از نیمسال گذشته گفت: بیشتر این دروس به صورت مجازی برگزار گردید. هشت گروه برای دروس عملی ایجاد کردیم که هر کدام دستورالعملی را اجرا می کردند که به چه شکلی کلاس های عملی را برگزار نمایند. از این گروه ها، تعدادی از دانشجویان هنوز پیروز به گذراندن دروس عملی خود نشده اند که قرار شده پس از مهیا شدن شرایط، این دروس ارائه گردد.

وی اضافه نمود: با این حال کوشش کردیم کلاس های عملی در نیمسال گذشته، به ویژه برای دانشجویانی که فارغ التحصیل بودند، به طور کامل برگزار گردد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: برگزاری کلاس های دانشجویان جدید نیز هنوز قطعی نشده و احتمالا کلاس های آنان برای چند هفته محدود در دانشگاه و به صورت حضوری برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1161

به "سال تحصیلی جدید در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان غیرحضوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال تحصیلی جدید در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان غیرحضوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید