رویارویی منچستریونایتد با کریستال پالاس در غیاب 8 بازیکن

به گزارش ورزش من و تو، تیم فوتبال منچستریونایتد در حالی خود را آماده رویارویی با عقاب های لندنی می نماید که یک لشکر مصدوم دارد.

رویارویی منچستریونایتد با کریستال پالاس در غیاب 8 بازیکن

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچستریونایتد در حالی از ساعت 23:30 فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست وهشتم لیگ برتر انگلیس در استادیوم سلهرست پارک به مصاف کریستال پالاس خواهد رفت که اولگنار سولسشایر چالش بزرگی پیش روی خود دارد. شیاطین سرخ در حالی پا به این بازی می گذارند که در بازی اخیر خود در این رقابت ها به تساوی بدون گل مقابل لیورپول رضایت دادند و سه بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت از دست دادند، این در حالی است که شاگردان روی هاجسون در بازی آخر خود در خانه لسترسیتی به رجحان قاطع 4 بر یک دست یافتند.

منچستریونایتد در حالی برای انجام این بازی به جنوب لندن می رود که برای این بازی 8 بازیکن خود را در اختیار ندارد. اولگنار سولسشایر، سرمربی نروژی شیاطین سرخ پیش از رویارویی شاگردانش با کریستال پالاس اطلاع داد آنتونی مارسیال که به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران بازی با لیورپول را از دست داده بود، در بازی فردا شب قادر به همراهی سرخپوشان منچستر نیست.

همچنین طبق گفته سولسشایر، آندر هررا، جسی لینگارد و خوان ماتا که هر سه در بازی با سرخپوشان مرسی ساید دچار آسیب دیدگی شدند، بازی فردا را از دست می دهند. نمانیا ماتیچ، آنتونی والنسیا، متئو دارمیان و فیل جونز نیز به دلیل مصدومیت های متفاوت در این بازی نمی توانند منچستریونایتد را همراهی نمایند، این در حالی است که حضور مارکوس رشفورد در بازی مقابل کریستال پالاس در هاله ای از ابهام است.

سولسشایر به همین دلیل سه بازیکن را از تیم های آموزشگاه منچستریونایتد برای بازی فردا شب به ترکیب تیمش فراخوانده است که عبارتند از آنخل گومس، جیمز گارنر و تاهیت چونگ.

ممکن است مارکوس روخو نیز به ترکیب شیاطین سرخ برای این بازی برگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 164

به "رویارویی منچستریونایتد با کریستال پالاس در غیاب 8 بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویارویی منچستریونایتد با کریستال پالاس در غیاب 8 بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید