رندرها و مشخصات گوشی ردمی A1 پلاس فاش شد

به گزارش ورزش من و تو، ردمی اخیراً از گوشی هوشمند ردمی A1 به عنوان یک گوشی هوشمند مالی و پایین رده در هند رونمایی کرد. اکنون به نظر می رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند دیگر از سری A با نام ردمی A1 پلاس است. این گوشی هوشمند به تازگی در وب سایت های متعددی قرار گرفته و از این طریق بسیاری از مشخصات فنی آن لو رفته که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

رندرها و مشخصات گوشی ردمی A1 پلاس فاش شد

گزارش تازه وب سایت Appuals تعیینات کلیدی و بعلاوه رندرهای منتسب به ردمی A1 پلاس را فاش نموده است. انتظار می رود این گوشی دارای ویژگی ها و طراحی مشابه گوشی ردمی A1 با اندکی به روزرسانی باشد. به عنوان مثال گفته می گردد که مدل پلاس به حسگر اثر انگشت در پشت مجهز خواهد شد که در A1 وجود نداشته است.

رندرهای این گوشی هوشمند تازه پایین رده نشان می دهند که ردمی در قاب پشتی این گوشی یک سیستم دوربین دوگانه طراحی نموده که درون ماژول دوربین مربعی شکل آن جا خوش نموده اند. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره نمایشگر میزبان دوربین سلفی خواهد بود. طبق گزارش تازه وب سایت Appuals، گوشی هوشمند ردمی A1 پلاس در سه رنگ مشکی، آبی و سبز روشن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تعیینات احتمالی ردمی A1 پلاس

آن طور که شایعات و برآورد های حاکی از آن هستند، گوشی ردمی A1 پلاس مجهز به نمایشگر 6.52 اینچی IPS LCD است که از نرخ نمونه برداری لمسی 120 هرتز، رزولوشن 720 در 1600 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 400 نیت، نسبت بدنه به تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 272 ppi پشتیبانی خواهد نمود. گوریلا گلکس ویکتوس نیز جهت مراقبت از این نمایشگر، روی آن قرار خواهد گرفت.

ظاهراً ردمی از پردازنده Helio A22 مدیاتک به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند پایین رده بهره می برد. این چیپست که از معماری 12 نانومتری بهره می برد، چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتزی دارد و در کنار آن، پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 به انجام وظیفه می پردازد. سیستم عامل اندروید 12 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و حسگر اثرانگشت نیز روی قاب پشتی آن به چشم می خورد. کاربران می توانند از 2 گیگابایت حافظه رم و حداکثر 64 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی استفاده نمایند که البته با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD، می توان فضای ذخیره سازی آن را افزایش داد.

روی قاب پشتی این گوشی یک سیستم دوربین دوگانه دیده می گردد که طبق شایعات، سنسور اصلی آن یک دوربین 8 مگاپیکسلی است و در کنار آن یک دوربین 5 مگاپیکسلی اولترا واید به انجام وظیفه می پردازد. روی قاب جلویی نیز، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. گفته می گردد که یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت هم به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده که با شارژر 10 واتی انرژی مجدد آن تأمین می گردد.

از دیگر تعیینات ردمی A1 پلاس می توان به بلندگوی استریو، پورت شارژ USB-C، جک هدفون 3.5 میلی متری، پشتیبانی از دو سیم کارت هم زمان فعال، VoWiFi، باند 2.4 گیگاهرتزی وای فای و بلوتوث نسخه 5.0 اشاره نمود. هنوز زمان دقیق معرفی از این گوشی هوشمند مالی تعیین نیست، اما انتظار می رود در روزهای آینده خبرهای بیشتری در خصوص آن منتشر گردد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مهر 1401 بروزرسانی: 5 مهر 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2096

به "رندرها و مشخصات گوشی ردمی A1 پلاس فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرها و مشخصات گوشی ردمی A1 پلاس فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید