راهکاری برای خرید عطر زنانه با قیمت مناسب

به گزارش ورزش من و تو، اگر تا به حال گذرتان به فروشگاه های عطر و ادکلن برای خرید عطر زنانه افتاده باشد، حتماً متوجه شده اید که برای یک شیشه حتی کوچک عطر یا ادکلن باید مبلغ بالایی بپردازید. این در حالی است که با افزایش قیمت دلار روز به روز به این مبالغ افزوده می گردد و قیمت نهایی آن از نردبان تورم بالا می رود، با این حساب برای خرید عطر زنانه چه باید کرد؟ باید بدانید که برترین برندهای عطرسازی جهان قیمت عطر زنانه مشخصی دارند که بر اساس ارزهای جهانی محاسبه می گردد. این اعداد حتی در بعضی جراح ها و طرح های تخفیفی کمتر شده و بسیاری از بانوان توان خرید آن را دارند.

راهکاری برای خرید عطر زنانه با قیمت مناسب

برای خرید عطر زنانه چه باید کرد؟

با این اوصاف برای خرید عطر زنانه از برندهای مطرح باید به پس انداز و قناعت در مصرف روی آورد، اما آیا این تنها راه چاره است؟ مطمئناً نه. در میان شرکت ها و نمایندگی های فروش عطر و ادکلن که عطرهای مختلفی را به فروش می رسانند، شرکت هایی هم هستند که پا را فراتر گذاشته و به فراوری عطر اقدام نموده اند. این فراوریات وطنی که سال هاست سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارند تا حدودی توانسته اند نظر آن ها را جلب نمایند، اما پیروز نبوده اند. حتماً شما هم نمونه های آشنایی از این عطرها را در تبلیغات تلویزیونی مشاهده نموده اید. اما چرا این برندهای داخلی نتوانسته اند با رقبای خارجی خود در خرید عطر زنانه رقابت نمایند؟

کیفیت رایحه: این ویژگی در انتخاب مناسب آکوردهای بویایی است که باید با دقت بیشتری انتخاب شوند و احتیاج به تخصص دارد.

ماندگاری: مهم ترین ویژگی در عطر و ادکلن است که نمی توان به سادگی از آن گذشت.

پخش بو: بعد از کیفیت رایحه و ماندگاری، پخش بوی عطر مورد نظر، ویژگی است که بیشتر مشتریان به آن توجه بالایی دارند.

این عوامل در کنار تنوع بویایی کمی که این عطرهای داخلی دارند، آن ها را از جلب مشتری برای خرید عطر زنانه و مردانه باز می دارد.

چرا قیمت عطر زنانه نجومی است؟

بیشتر عطرهای زنانه در دنیا قیمت مناسبی دارند و فقط تعداد خاصی از عطرها و ادکلن هاست که برای افراد متمول طراحی شده اند. این بدین معناست که بانوان در بیشتر نقاط دنیا می توانند از حداقل 70 تا 80 درصد عطرهای معروف به آسانی استفاده نمایند. اگر به سایت های اصلی برندهای معروف عطر مانند ایف سن لورن، شنل، هرمس و … مراجعه کنید، قیمت بیشتر عطرهای پرطرفدار آن ها را کمتر از 100 دلار مشاهده می کنید. حتماً شما هم فکر می کنید که پس چرا باید قیمت عطر زنانه در بازار ایران آن قدر زیاد باشد که حقوق یک ماه خود را برای خرید یک عطر 100 یا حتی 50 میلی لیتری هزینه کنید؟ خب جواب آن ساده است. تحریم های دنیای با کاهش نرخ ریال دست به دست هم داده اند که قیمت عطر زنانه روز به روز افزایش پیدا نمایند. هزینه های گمرکی، مالیات و حمل و نقل نیز به این هزینه ها اضافه شده و اینگونه باید عطری 80 دلاری را حدود 3 میلیون تومان در بازار ایران خریداری کنید.

علاوه بر قیمت عطر زنانه معضل دیگری نیز این روزها بر سر راه خرید عطر و ادکلن وجود دارد. شما هیچ وقت نمی توانید مطمئن باشید، عطری که اینقدر برایش هزینه نموده اید آیا اصل است یا خیر؟ آیا پلمپ بسته بندی باز شده؟ درصد الکل داخل شیشه چقدر است؟ و هزاران سوال بی جواب دیگر.

راه چاره چیست؟

فرض کنید که نمونه ای مشابه از عطر دلخواه خود را با یک چندم قیمت اما با همان ویژگی ها خریداری کنید و از آن لذت ببرید؟ شاید فرض محالی به نظرتان برسد اما نیست. از شرکت هایی گفتیم که متأسفانه در زمینه فراوری عطر داخلی پیروز نبوده اند، اما زمان آن رسیده که نمونه پیروزی از این شرکت ها را نیز معرفی کنیم. شرکت مندلیف احتیاج به خرید عطر زنانه و مردانه را از برندهای مطرح دنیا با قیمتی مناسب دریافته و راه چاره هوشمندانه ای نیز برای آن دارد.

شرکت مندلیف با تجربه طولانی در زمینه فراوری عطرهای با کیفیت و ماندگار، برترین عطرهای دنیا از برندهای معروف را در داخل کشور فراوری و آن ها را با قیمت مناسبی به متقاضیان می فروشد.

برترین ویژگی های عطرهای مندلیف

  • کیفیت مشابه نمونه اصلی و اورجینال عطر مورد نظر
  • تنوع بالای آکوردها و رایحه ها؛ ده ها عطر از محبوب ترین برندهای دنیا
  • امکان خرید آنلاین
  • مشاوره و پشتیبانی
  • ماندگاری بالای عطر
  • پخش بوی مناسب و نزدیک به محصول اصلی
  • تنوع بالا برای انتخاب جعبه و بطری
  • عطرهای مندلیف در 3 سایز 14، 45 و 100 میلی لیتری به فروش می رسد
  • امکان خرید عطر با بسته بندی هدیه و کادویی
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • جستجوی آسان عطر مورد نظر در سایت مندلیف
  • توضیحات کامل درباره هر عطر و معرفی آکوردهای بویایی آن

خرید عطر زنانه

برای خرید عطر زنانه از شرکت مندلیف انتخاب های جذاب و بی نظیری از خوشبوترین عطرهای زنانه دنیا دارید. از جمله برندهای معروف در سایت مندلیف برای خرید عطر زنانه می توان به: دیور، شنل، ویکتوریا سکرت، هالوین، کارولینا هررا، ورساچه، اکلت، لانکوم و بسیاری از برندهای معروف دیگر اشاره نمود.

نکته جالب توجه و هوشمندانه در انتخاب مدل عطرها، محبوب ترین و برترین عطر از هر برند است. به عنوان مثال نویر تیس برترین عطر کمپانی ویکتوریا سکرت است که بسیاری از بانوان به آن علاقه دارند. بدین ترتیب شانس شما برای خرید عطر یا ادکلن محبوبتان افزایش پیدا می نماید.

منبع: مجله الکترونیک دونفره
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1180

به "راهکاری برای خرید عطر زنانه با قیمت مناسب" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهکاری برای خرید عطر زنانه با قیمت مناسب" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکاری برای خرید عطر زنانه با قیمت مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید