دیسپلی میت عنوان برترین نمایشگر گوشی را به آیفون 14 پرو مکس داد

به گزارش ورزش من و تو، آیفون 13 پرو مکس کمی بعد از عرضه توانست عنوان برترین نمایشگر گوشی را به خود اختصاص دهد و حالا بار دیگر یک گوشی از اپل (آیفون 14 پرو مکس) توانسته این عنوان را از دیسپلی میت دریافت کند.

دیسپلی میت عنوان برترین نمایشگر گوشی را به آیفون 14 پرو مکس داد

اپل اگرچه پنل برترین گوشی های خود را غالبا از سامسونگ خریداری می نماید اما معمولا یک سری فناوری های خاص هم در آن بکار می برد تا بدین ترتیب آن را طبق سلیقه خود شخصی سازی کند. نتیجه این شخصی سازی در آیفون 13 پرو مکس به کسب رتبه نخست به وسیله این گوشی در بخش نمایشگر انجامید.

آیفون 13 پرو مکس حدودا یک سال این عنوان را حفظ کرد و الان هم جانشین آن یعنی آیفون 14 پرو مکس توانسته از دیسپلی میت امتیاز عالی +A را دریافت کند. اگرچه نتیجه این تست بسیار طولانی است اما یکی از عجیب ترین نکات در رابطه با آن، بیشینه روشنایی 2300 نیت بوده است؛ در حالی که اپل در مراسم رونمایی از این محصول مدعی شد بیشینه روشنایی گوشی های جدیدش به 2000 نیت می رسد.

به صورت کلی تعداد تست های انجام شده بسیار زیاد بوده است اما نمایشگر آیفون 14 پرو مکس توانست تقریبا در تمامی آن ها از دقت در نمایش رنگ گرفته تا اندازه کنتراست و… بی نقص و عالی عمل کند.

از آن جایی که سامسونگ در ساخت این نمایشگر از جدیدترین فناوری های خود استفاده نموده، تعجبی هم نداشته که آیفون 14 پرو مکس توانسته چنین جایگاهی را بدست بیاورد. گفته می گردد سامسونگ میخواهد از همین پنل در گوشی گلکسی S23 اولترا هم استفاده کند. محصولی که قرار است اوایل سال 2023 به عنوان قدرتمندترین پرچم دار سامسونگ راهی بازار گردد و شاید بتواند به لطف فناوری های پیشرفته ای که سامسونگ در نمایشگر آن تعبیه می نماید، حتی آیفون 14 پرو مکس را هم از پیش رو بردارد.

از آن جایی هم که سامسونگ وقت کافی برای بهبود نمایشگر پرچم دار مورد انتظار خود دارد، باید منتظر ماند و دید آیا گلکسی S23 اولترا در بخش نمایشگر می تواند قدرتمندترین پرچم دار اپل را شکست دهد یا خیر.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 مهر 1401 بروزرسانی: 7 مهر 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2097

به "دیسپلی میت عنوان برترین نمایشگر گوشی را به آیفون 14 پرو مکس داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیسپلی میت عنوان برترین نمایشگر گوشی را به آیفون 14 پرو مکس داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید