خرید خانه را به روزهای آینده موکول نکنید

به گزارش ورزش من و تو، نایب رئیس اتحادیه املاک تهران در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت مسکن در نیمه نخست سال مجدد گران خواهد شد؟ به خبرنگاران گفت: بازار مسکن در رکود تورمی قرار گرفته است. یعنی قیمت مسکن رو به افزایش است و رشد قیمت مسکن روز به روز در شهرهای عظیم به نرخ تورم نزدیک می گردد. طبق آمار وزارت راه و شهرسازی میانگین قیمت مسکن در تهران طی اردیبهشت ماه هم حدود دو میلیون تومان افزایش یافته است.

خرید خانه را به روزهای آینده موکول نکنید

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

حسام عقبایی با اشاره به میزان معاملات بعد از ماه مبارک رمضان اظهار کرد: میزان تقاضای مردم بعد از ماه مبارک رمضان چه در حوزه خرید و فروش و چه در حوزه رهن و اجاره افزایش یافته است. با توجه به افزایش میزان تقاضا قیمت مسکن هم فرایند صعودی به خود خواهد گرفت. البته نمی گوییم نوسان شدید قیمت خواهد داشت بلکه معتقدیم قیمت مسکن به صورت محدود افزایشی دارد.

او در توصیه ای به مردم گفت: توصیه ما به همه خریداران این است که برای خرید مسکن تعلل ننمایند و معاملات خود را به روزهای آینده موکول ننمایند. اگر خریدار مصرف نماینده هستند هر چه سریع تر در بازار مسکن ورود نمایند. خوشبختانه در این ایام مراجعه مردم به مشاوران املاک بیشتر شده و با توجه به کمبود فایل ها فرایند معاملات نیز افزایش یافته است.

عقبائی اضافه کرد: میزان نرخ تورم را باید مرکز آمار اعلام کند. طبق آمار میزان تورم در فروردین ماه حوالی 30 درصد اعلام شده است. احتمالا قیمت مسکن در شهرهای عظیم به همین میزان و قیمت مسکن در شهرهای کوچک کمتر از نرخ تورم افزایش خواهد یافت.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 955

به "خرید خانه را به روزهای آینده موکول نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید خانه را به روزهای آینده موکول نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید