خدمات واقعیت افزوده گوگل، ترجمه و رستوران یابی را ساده می نماید

به گزارش ورزش من و تو، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، گوگل لنز یک فناوری شناسایی محتوای تصاویر با استفاده از خدمات واقعیت افزوده است که دسترسی به اطلاعات مرتبط با اشیای پیرامون را با تحلیل آنها و به وسیله کاربرد هوش مصنوعی ممکن می نماید.

خدمات واقعیت افزوده گوگل، ترجمه و رستوران یابی را ساده می نماید

به زودی قرار است فیلترهایی به گوگل لنز افزوده گردد که ترجمه سریع محتوای تابلوها و منوها و غیره را در محیط اطراف ممکن می نماید. با این کار دیگر نیازی به کپی کردن متن به مترجم گوگل و انتظار کشیدن برای ترجمه آن نخواهد بود.

همچنین با ارائه فیلترهایی تازه، یافتن رستوران های باب طبع و متناسب با سلیقه هر فرد در اطراف وی تسهیل می گردد. گوگل لنز به زودی خدمات خرید هم در اختیار علاقمندان قرار می دهد تا آنها بتوانند با جستجوی سریع در محیط اطراف اقلام مد نظر خود را یافته و خریداری نمایند. از این طریق با قراردادن گوشی در برابر اقلام مورد نظر، کلیه اطلاعات مربوط به آنها و نیز قیمت آنها در دسترس قرار می گیرد.

هنوز تعیین نیست این خدمات چه زمانی در دسترس علاقمندان قرار می گیرد، اما گفته می گردد همزمان با برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان گوگل در ماه می در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 187

به "خدمات واقعیت افزوده گوگل، ترجمه و رستوران یابی را ساده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات واقعیت افزوده گوگل، ترجمه و رستوران یابی را ساده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید