حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول از رقابت علمی کنز

به گزارش ورزش من و تو، سومین دوره رقابت علمی کنز که با حمایت همراه اول و به وسیله بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) در حال برگزاری است، تمدید شد.

حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول از رقابت علمی کنز

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سومین دوره رقابت علمی کنز (کاربرد دانش و اندیشه برای جامعه) پس از برگزاری دو دوره و مشارکت بیش از 1000 نوآور از 25 کشور دنیا اسلام، اکنون با هدف توسعه همکاری، هم افزایی و همگرایی در حوزه علم مدرن و فناوری های نو و بعلاوه بسترسازی رشد و شبکه سازی جوانان دانشمند دنیا اسلام و با حمایت همراه اول در حال برگزاری است.

همراه اول در این رویداد 2 چالش فناورانه خود با عناوین توسعه عدالت آموزشی به وسیله فناوری و بازی های شناختی و درمان یا تشخیص بیماری به یاری بازی را برای ارائه راهکارهای احتمالی ارائه داده است.

در این رقابت، دانشجویان، مخترعان، پژوهشگران و اساتید جوان زیر 45 سال دنیا اسلام دستاوردهای علمی و فناوری خود اعم از ایده، مقاله، کتاب، اختراع و محصولات نو خود را به دبیرخانه رقابت ارسال نموده و پس از داوری طرح ها، از برگزیدگان با در نظر گرفتن هدایای نفیس شامل نشان طلای 30 گرمی و امتیاز ویژه فرصت تحقیقاتی به ارزش 2000 دلار تقدیر می گردد.

محققان جوان می توانند در مرحله تمدید، تا تاریخ 23 دی ماه 1401 با ارسال یک ویدئو 3 تا 5 دقیقه ای از دستاوردهای علمی و فناوری خود اعم از ایده، مقاله، کتاب، اختراع و محصولات نو در راستای برطرف مسائل مهم دنیا اسلام در این رقابت شرکت نمایند.

شرکت نمایندگان می توانند با مراجعه به سایت این رقابت به نشانی kans.mstfdn.org اقدام به تکمیل فرم های مربوطه و بارگذاری ویدئو مطابق استانداردهای ذکر شده نمایند.

هدف رقابت کنز ارائه راهکار های مبتنی بر علم برای مسائل پیش روی جوامع بشری است که به وسیله دانشمندان جوان، دانشجویان و اساتید (زیر 45 سال) در سراسر کشورهای اسلامی و مسلمانان سایر کشورها ارائه می گردد.

در این رقابت بین المللی، شرکت نمایندگان راهکار های خود را در حوزه های شش گانه بصورت عام یا به صورت اختصاصی برای چالش های اعلام شده به وسیله پاویون های ملی و بین المللی در قالب یک فیلم 3 تا 5 دقیقه ای ارائه می دهند.

لازم به ذکر است حوزه های رقابت کنز در سال 1401 شامل صنایع غذایی و کشاورزی، سلامت و تجهیزات پزشکی، آب انرژی و محیط زیست، برق الکترونیک و رباتیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش مصنوعی و بعلاوه معدن و صنایع معدنی است.

منبع: فوت و فن
انتشار: 28 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 2174

به "حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول از رقابت علمی کنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول از رقابت علمی کنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید