حسین ساوه شمشکی: با تجربه و ثبات تکنیکی و ذهنی بیشتری به المپیک زمستانی می روم، دوست ندارم کرونا زحماتم را به هدر بدهد

به گزارش ورزش من و تو، ملی پوش اسکی ایران گفت: نسبت به آخرین حضورم در المپیک زمستانی، تجربه بیشتری پیدا نموده ام و این بار با ثبات تکنیکی و ذهنی بیشتر در بازی های 2022 پکن شرکت خواهم کرد.

حسین ساوه شمشکی: با تجربه و ثبات تکنیکی و ذهنی بیشتری به المپیک زمستانی می روم، دوست ندارم کرونا زحماتم را به هدر بدهد

حسین ساوه شمشکی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین شرایطش در آستانه اعزام به بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن گفت: طی 2 سال گذشته و به ویژه در ماه های اخیر تمرینات خوبی را داشتم و این در حالی بود که تعدادهای روزهای اسکی در ایران زیاد نبود. با این وجود به لطف مسابقات انتخابی که در چند مرحله برگزار گردید، به سطح خوبی از آمادگی رسیده ام.

وی با اشاره به اینکه برای حضور در المپیک احتیاج به حداقل یک اردوی یک ماهه در پیش فصل وجود دارد، مطرح کرد: تمام کوششم را نموده ام تا در برترین شرایط و آماده ترین شرایط به المپیک زمستانی بروم. امیدوارم در زمان مسابقه نیز مسئله ای به وجود نیاید و بتوانم زمان خوبی را به ثبت برسانم.

المپین اسکی ایران درباره پیش بینی اش از عملکرد خود در این دوره از بازی ها گفت: اسکی یک رشته ریسکی است و یک لغزش می تواند همه زحمات را بر باد بدهد، به همین علت نمی توان رتبه را پیش بینی کرد. با این وجود کوشش خواهم کرد تا اختلاف زمان خودم را با سایر اسکی بازان کمتر کنم و در نهایت رتبه خوبی را بدست بیاورم.

ساوه شمشکی با اشاره به اینکه سومین حضور در المپیک زمستانی را تجربه خواهد نمود، در این باره گفت: تجربه ام نسبت به 8 سال قبل یعنی المپیک 2014 سوچی بیشتر شده و حالا با ثبات تکینیک و ذهنی بیشتر در این دوره شرکت می کنم. الان وقت آن است که با آرامش بیشتر بتوانم برترین عملکردم را ارائه کنم.

وی درباره کرونایی شدن سید ستار صید یکی از اسکی بازان اعزامی به المپیک زمستانی مطرح کرد: متاسفانه این اتفاق تلخ برای ستار رخ داد و البته استرس ما را نیز بسیار زیاد نموده است. ستار یکی از دوستانم است و من شاهد تمرینات و کوشش های او برای حضور در المپیک بودم. متاسفانه جواب آزمایش او مثبت شد و اینگونه اتفاقات باعث می گردد که زحمات چهار ساله یک ورزشکار از بین برود. من برای حضور در این رویداد کوشش زیادی نموده ام و اصلاً دوست ندارم کرونا، زحماتم را به هدر بدهد. امیدوارم برای سایر اعضای کاروان مسئله ای به وجود نیاید و بدون مشکل در بازی ها شرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1984

به "حسین ساوه شمشکی: با تجربه و ثبات تکنیکی و ذهنی بیشتری به المپیک زمستانی می روم، دوست ندارم کرونا زحماتم را به هدر بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین ساوه شمشکی: با تجربه و ثبات تکنیکی و ذهنی بیشتری به المپیک زمستانی می روم، دوست ندارم کرونا زحماتم را به هدر بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید