حراج رویایی استانبول ترکیه

به گزارش ورزش من و تو، هر ساله در 29 نوامبر میلادی، 8 آذر شمسی روز حراج استثنایی استانبول موسوم به (black friday) آدینه سیاه است. در این روز تمامی فروشگاه های این شهر اجناس خودشان را با 50 درصد تخفیف به فروش می رسانند و گردشگران زیادی کوشش می نمایند تا در این روز به استانبول سفر نمایند و از یک خرید فوق العاده نهایت لذت را ببرند.

حراج رویایی استانبول ترکیه

از سفر با تور ویژه استانبول لذت ببرید. شهر زیبای استانبول یادگاری از حکمرانان قدرتمند عثمانی که در دوران شکوهشان شهری عظیم پایه ریزی کرده بودند.

از این رو در این مقاله می خواهیدم تعدادی از مراکز خرید استانبول را به شما معرفی کنیم تا اگر شما هم مسافر تور استانبول هستید با مرکز خرید های مهم و بزرگ این شهر بیشتر آشنا شوید.

استانبول مال

مرکز خرید استانبول مال یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول است که شامل 5 ساختمان بزرگ با 83 عدد پله برقی و 42 عدد آسانسور می باشد که بوسیله مسیرهای طراحی شده در وسط این برج ها به یکدیگر متصل شده اند. این مجموعه، میزبان تعداد بسیاری از برندهای مهم جهان است و در این مرکز تجاری بیشتر از 350 برند، رستوران های مختلف، پارک مخصوص و گالری های نقاشی و … قرار گرفته است.

این مرکز خرید به گونه ای طراحی شده است که به تمامی نیازهای شما را براورده می سازد و از این رو به یکی از پرکاربرد ترین مراکز تجاری در جهان تبدیل شده است. وسعت این مجموعه چیزی بیشتر از 156هزار متر مربع است، پس دیدن این مرکز خرید را از دست ندهید.

امکانات استانبول مال

اگر فرزندتان در این سفر همراه شماست، صبح به این مرکز خرید بروید و کودک خود را در پارک جذاب و هیجان انگیز استانبول مال مشغول کنید، مطمئن باشید او تا خود شب زمانش را در آنجا صرف خواهد نمود و شما با خیال راحت می توانید مشغول خرید شوید.

اصلا نگران نهار و شام خود هم نباشید چون یک مجموعه عالی در استانبول مال قرار گرفته است و در آن انواع غذاهای خاورمیانه ای، دریای سیاه، دریای اژه، جزیره یونان و آناتولی با هر سلیقه و مزه ای پخت و سرو می شوند.

بگذارید سری به پارکی که کودک شما در آن بازی می نماید بزنیم؛ بد نیست بدانید این مجموعه یکی از بزرگترین پارک های سربسته جهانست. ترن های پیچ در پیچ و غول آسا، این پارک را به یکی از هیجان انگیزترین مکان ها در ترکیه و اروپا تبدیل نموده است و همچنین 16 سالن نمایش با گنجایش 3050 جایگاه قسمت دیگری از این مجموعه را به خود اختصاص داده است که یکی از بزرگترین پردیس های سینمایی در ترکیه می باشد.

ایستینیه پارک

ایستینیه پارک در استانبول یکی از بهترین و مشهورترین مراکز خریدی است که در این شهر وجود دارد و می توانید چند ساعتی را در آن وقت بگذرانید و متوجه گذر زمان نشوید. این مرکز خرید از وسیع ترین و زیباترین مجتمع های تجاری ترکیه به شمار می رود و شما حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید می توانید از سرگرمی های دیگر این مرکز خرید مانند سینمای آی مکس IMAX آن بهره ببرید و لذت ببرید.

حدود 300 فروشگاه از برندهای مختلف در این فروشگاه شعبه دارند و از 270 هزار متر مربعی که به این مرکز اختصاص داده شده است، 87.000 متر مربع آن فروشگاه های گوناگون هستند پس حتما در سفر به استانبول از دیدن این مجتمع غافل نشوید. جالب است که با توجه به صدها مرکز خریدی که در استانبول وجود دارد، اما مرکز خرید ایستینیه پارک به دلیل کیفیت خوب اجناس، دسترسی آسان و محیط دوست داشتنی اش بیش از بقیه مورد توجه گردشگران قرار گرفته است و هم اکنون از محبوب ترین مراکز خرید در شهر استانبول به شمار می آید.

مرکز زورلو

اگر به دنبال خرید کالاهای لوکس هستید، بهتر است سری به مرکز تجاری زورلو استانبول که بیش از 180 فروشگاه بزرگ در آن وجود دارد بزنید، مرکزی خریدی بزرگ با حضور برندهای مطرح و گران قیمت همانند ولنتینو، دلچه اند گابانا، سنت لورن، تیفانی، دیور، لوویس ویتون و …

مرکز خرید زورلو برای اولین بار میزبان شرکت اپل در ترکیه بوده است و هم اکنون نیز جدیدترین محصولات اپل را می توانید از این مرکز خرید تهیه کنید.

وجود رستوران های بین المللی در کنار غذاخوری ها و فست فودهای محلی ترکیه چهره جذابی را به فضای خوراکی این مجموعه داده است و بازدید نمایندگاه از زورلو می توانند از تنوع غذایی در آن لذت ببرند.

و همچنین جدیدترین فیلم های هالیوودی را نیز می توانید در سالن های سینمای مرکز خرید زورلو که گنجایش 1600 نفر را دارد، تماشا کنید و ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر در سالن اپرای زورلو برنامه ای درحال برگزاری بود حتما به آن سر بزنید و لذت حضور در یک اپرای خوب را از دست ندهید.

مرکز خرید زورلو در قسمت اروپایی استانبول قرار گرفته است و دسترسی به آن بسیار راحت است، شما می توانید با مترو به این نقطه از شهر بیایید و از این مرکز خرید دیدن نمایید.

کانیون استانبول

وقتی وارد مرکز خرید کانیون می شوید تعداد زیاد فروشگاه با برند های مختلف خواهید دید که در این مرکز خرید قرار دارند و توجه شما را به خود جلب می نماید .معماری کانیون نیز بسیار دیدنی است، وقتی در طبقه همکف قدم می زنید آسمان آبی استانبول بالای سر شماست و امکان استفاده از هوای مطبوع ترکیه را در حین خرید خواهید داشت. اما نگران فصل های سرد و بارانی هم نباشید، همه طبقات این مرکز خرید مسقف است و این نکته را هم باید ذکر کنم که تمام فروشگاه های کانیون استانبول دارای برندهای خارجی نیستند بلکه برند های ترکیه هم در این پاساژ فعالیت می نمایند و همین مورد باعث شده است که مسافران بسیاری برای خرید به کانیون مراجعه نمایند.

آکمرکز

مرکز خرید آکمرکز استانبول یکی از شیک ترین مراکز خرید در محله بشیکتاش استانبول است. در کنار این مرکز خرید، Levent و Maslak، دو مرکز تجاری دیگر نیز قرار گرفته است. آکمرکز، مرکز خریدی است که در یک ماه بیش از 5 میلیون نفر از آن بازدید مینمایند و یکی از دلایل آن، محصولات باکیفیت و بسیار عالی است که در این مرکز خرید به فروش می رسد. آکمرکز یکی از برترین مرکز خریدهای اروپا می باشد و جایزه های مخلتفی هم به خاطر معماری و طراحی داخلی بسیار زیبایش بدست آورد است زیرا که طراحی داخلی آکمرکز، فوق العاده زیباست و دکوراسیون بی نظیری دارد و الهام گرفته شده از فرهنگ غنی ترکیه می باشد که چشم ها را به خود خیره می نماید و باعث تعجب بازدیدنمایندگان می گردد.

منبع: ساعت پرواز قرن
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 658

به "حراج رویایی استانبول ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حراج رویایی استانبول ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید