جشنواره و نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی استان تهران افتتاح شد

به گزارش ورزش من و تو، جشنواره و نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی استان تهران عصر روز شنبه 1 تیرماه با حضور معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از هنرمندان در فرهنگسرای اشراق افتتاح شد.

جشنواره و نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی استان تهران افتتاح شد

نادر زینالی معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در حاشیه این جشنواره گفت: صنایع دستی می تواند سهم قابل قبولی از درآمدهای غیر نفتی را به خود اختصاص داده و بخشی از اشتغال پایدار را برای جوانان و بانوان فراهم کند.

زینالی با اعلام اینکه؛ خوشبختانه در جلسات استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران توجه ویژه ای به حمایت از فراوری و عرضه صنایع دستی حاکم است گفت: باید از این نگاه مدیریتی برای گسترش نمایشگاه های موقت صنایع دستی در پایتخت استفاده نمود.

معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی استان تهران تاکید نمود: اگر شهروندان به این موضوع حساس باشند که خرید صنایع دستی داخلی به جای فراوریات خارجی که با روح فرهنگ ایرانی هم سازگاری ندارد موجب اشتغال جوانان و بانوان خواهد شد بی شک صنایع دستی صندلی ثابتی در سبد خرید خانوار ایرانی پیدا خواهد نمود.

جشنواره منطقه ای صنایع دستی استان تهران به مدت هفت روز از ساعت 16 تا 22 در فرهنگسرای اشراق به نشانی تهرانپارس، خیابان جشنواره برای بازدید و خرید عموم دایر است.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 350

به "جشنواره و نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی استان تهران افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره و نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی استان تهران افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید