جزئیات منع عبور و مرور در 5 کلانشهر کشور

به گزارش ورزش من و تو، کیانوش جهانپور درباره محدودیت های اعمال شده از مبدا یا مقصد پنج کلانشهر اعلام کرد: محدودیت سفر از یا به کلانشهر تهران، کرج، اصفهان، مشهد و ارومیه از ساعت 24 اعمال می گردد و سفر از این شهر ها یا به این شهر ها تا یکشنبه ظهر ممنوع خواهد بود.

جزئیات منع عبور و مرور در 5 کلانشهر کشور

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: این درخواست وزارت بهداشت حداقلی است و با توجه به شرایط بیماری در کشور ممکن است شامل شهر ها و استان های دیگر نیز باشد. اکنون برای این سه روز حداقل درخواست، منع تردد از این شهر ها خواهد بود.

جهانپور گفت: این محدودیت ارتباطی به مسافرت های درون شهری نیست، اما توصیه مبنی بر کاهش مراودات درون شهری همچنان باقی است. ولی اعمال محدودیت قانونی فقط محدود به سفر های بین شهری از مبدا یا مقصد این شهر ها خواهد بود.

رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت ادامه داد: از ساعات پایانی امروز که می گردد ساعت 24 این محدودیت قطعا تا ظهر روز یکشنبه اعمال خواهد شد.

وی بیان نمود: کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا مسئولیت مسائل امنیتی و اجتماعی را بر عهده دارد که دستگاه هایی مانند وزارت کشور به عنوان رییس این کمیته و نیروی انتظامی و دستگاه های مسئول در حوزه امنیتی و اجتماعی در این کمیته حضور دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: manotosport.ir شناسه مطلب: 1208

به "جزئیات منع عبور و مرور در 5 کلانشهر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات منع عبور و مرور در 5 کلانشهر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید